Liv Golf Miami

1 gillning

Grym ide att pastea in direktlänkar till rundorna här. Är enkelt att bli spoilad i deras app.

1 gillning

1 gillning
1 gillning

Tänk om den där dj-la scoretavlan på vänster sida kunde ha ett val “visa inte” eller “liten” eller bara att den kunde sitta längst ut tv.

Den gör väl iofs så man kan följa tävlingen. Gör mig inget. Van från F1 kanske :smiley:

1 gillning

Igår kollade jag lite . Då reagerade jag på att den inte var där, och tyckte det var väldigt mycket bättre

1 gillning

Först nu kom jag på att Majesticks kunde ha referens till verk skapade av Uderzo&Goscinny.

1 gillning

Här en symphony från Liv golfare:-)
https://twitter.com/livgolf_league/status/1776982323017195649

Garcia i tät i genrepet till Masters. Läge att ändra i tipset?

1 gillning

Startlista idag.

1 gillning

Lite underligt att de har så pass sen starttid. Shotgun är ju onekligen nåt som har potential att skapa en koncentrerad upplevelse. Men för oss är det i senaste laget och de lär inte få särskilt många asiatiska tittare? Man undrar lite hur golftitt ser ut worldwide, torde vara en och annan Japan och Korean som gärna kollar golf. Eller blir de sista hålen till mogonkaffet på måndan för dem? Orkar inte räkna…

Nej. Garcia kommer inte toppa Masters leaderboard.

2 gillningar

Tack J

Du menar att amerikanarna skulle anpassa en starttid som skulle anpassa oss européer ?
Kommer aldrig att hända :smile:

Fast LIV vill ju sprida golfen globalt

Bra tävling!

1 gillning