LIV: Boston 2023 (2-4 sept)

image

Han är ju bara två slag bakom. Fortfarande rörigt o titta på… bäst imorgon.

Rörigt? Inte det minsta.

Skön sändning nu. Inget jag vill se ändring på iaf.

Phil… nej.

Kan de inte skriva ut på leaderboard vilket hål spelarna är på…? Och om nu lagtävlingen är viktigt kan de väl visa ställningen där också.

Nej tack för min del. Ännu mer siffror tror inte jag på iaf. Inte fan orkar jag räkna vilka bra hål man har kvar med holes left minus location modulus arton och så eg integral av det med chans per hål och tid.

Lagtävlingen är inget för mig än så länge iaf.

Tror dom gör det faktiskt även om det är grötigt med infon på den där leaderboarden. De gjorde den halvtransparent till Oregon det var bra men nu är den mer blaffig igen.

Det här med shotgun är lite så där både bra och dåligt. Men får se fler bra slag, men det är svårt att hålla reda på vilket hål de är på. Svårt att få ett begrepp om banan. Idag lär väl ledarbollen gå ut på ettan.

Har småkollat lite fredag och igår. Bättre än Bedminster, sämre än Oregon hittills. Laggrejen blir helt ointressant då det byts så mycket spelare. Men det är mindre jippo, det är bra.

Shorts, passar inte alla…

Nä, skämskudde på detta.
Klädkod är nog inte så dumt ändå.

/ TT

Skjorts såg ju nice ut. Att se folk gå runt utklädda till försäljaren och knacka boll i värmen har alltid sett konstigt ut för mig.

Varierade. Phil… nej.

Nej, precis. Smala, gamla ben i shorts ser inget bra ut.

image

Har jag inga problem med öht.

1 gillning

Måste vara jobbigt att störa sig på sånt.

Låg vaken hela natten

2 gillningar

Jag fixar inte den idiotiskt gapskrikande amerikanska publiken.

Har Cameron Smith fått 140 mille $ i signing bonus, för ett treårskontrakt?

Vore en höjdare om Westwood vann.

1 gillning

Rätt så tätt nu. Westwood vore väl kul, men många roliga namn med där uppe nu. Nästan så dom får bjuda in några tråkiga men stabila PGA spelare så man har någon att ogilla.

Typ Scheffler, Thomas eller Cantlay. Dom kan få spela för PGA prispengar så dom är nöjda.

Nästan märkligt om det inte blir särspel av detta.

Looking good😃

1 gillning

Om man hade fått en tia varje gång man gjort sådär som Westwood gjorde nu.