Kreatörer på youtube

Tog ganska nyligen bort Norén, trodde han skulle lägga ut mer, men icke. Tyckte han va jävla rolig. :face_holding_back_tears:

1 gillning

Stanceworks bygger F40. Kommer bli spännande.

1 gillning

De kör nån slags youtube-vecka i South Carolina. Fat Perez, Rick Shiels, Peter Finch, Grant Horvat, Wesley Bryan och George Bryan IV spelar i olika konstellationer på Bryan-brödernas bana Solina. Sinnessjukt snabba greener!

Peter Finch har seglat upp som en favorit. Rolig och riktigt duktig. Rör aldrig en min till skillnad från den lätt osköne Rick (som är lite för lik mig till sättet. :grin:)

Fat Perez var duktig förut när jag sett honom men nu har han blivit superfat Perez och hans spel är riktigt knackigt.

Ps. Är ingen USA-vän alls men just det där med att lägga till ett nummer efter namnet är fan mäktigt. Man minns ju Davis Love III också. Gissar att det är överklassen i södern framförallt?

Det är inget “nummer”, det är Jr i flera led. Albert Sandberg Jr, Albert Sandberg III, Albert Sandberg IV om jag fått barn, barnbarn och barnbarnsbarn med samma namn.

Mäktigt eller fantasilöst… ? :smiley:

Ja exakt. Det hade jag såklart koll på.

1 gillning

Självklart.

2 gillningar

Finns nån som inte är flåshurtig och ger content av klass journalistiskt reportage?

Vet inte. Jag gillar att se banter, skratt och folk som har kul ihop på en golfbana. Sen kan man ju ändå bilda sig en uppfattning om hur golfbanan och området är.

1 gillning

Jag skall leta på egen hand, återkommer om allvarlig golfcontentskapare upphittas.

Finns ju nån kille härifrån Uppsala som åker runt Sverige och spelar en massa banor. Kan ju vara kul men det blir ju väldigt lågbudget jämfört med de stora från utlandet.

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Lika som bär

“I’ve bougth a huge jar of honey.
Or I could also try to buy a sheep but…
…that might be over doing it.”

1 gillning

Tuff tjej, titta gärna på asienresan genom bla Afghanistan och Irak, när hon skulle passera Kenya på afrikaresan var det en gränsvakt som krävde muta av henne men hon stod på sig , vakten blev sedan dömd och fick sparken.

Inte för att vara sån, men Afghanistan var väl den enda -stan hon inte åkte igenom ?
(men hon såg landet från andra sidan floden)

Till o med Tiger ska spela youtube-golf nu.
Såg reklam för Grant Horvath kanal.
Phil har ju också börjat så smått.

Tröttnat på youtube-golf, känns mest som klubben för inbördes beundran. Iallafall de stora kanalerna.
MEN ändå ganska kul när Wes Bryan skulle gå på 59 ( med mulligans)
Bryson är också kul förresten

Cleetus McFarland med något slags “top gear” cheap race grej med mer meck än drama. Härligt.

Finns det nån kul som är dålig på golf?

Jag tycker väl inte att han är så rolig men Robby Berger från Bob does sports är sämre än mig på golf. Och det är inte lite det.

Att prata om golf är ungefär lika roligt som att lyssna på folk som rabblar resultat från bowlingen förra helgen…