Varför är det så många som säljer bagar, både kedjor, men även privat, som inte har med bild på själva hålindelningen?
I min mening otroligt störande, för det känns lite “viktigt”?
Kanske därför de säljer bagen, de hade inte koll innan…
troligt, lite märkligt med Dormy, mfl dock…
jo, fast oftast vill man ju se hur bagen ser ut “irl” och inte den förskönade bilden från Dormy.
“Bag som på bilden från Dormy, en smula mer sliten dock…”
Håller helt med, borde vara det minsta man kan kräva från en butik/kedja.
Glöm inte att det även borde skrivas korrekta beskrivningar om varan.
När jag köpte min Ogio bag för några år sedan så stod det att den hade “Full-length dividers” vilket visade sig vara en ren lögn när dom började gå sönder och jag tittade ner i bagen med en ficklampa.
Möjligen att det var 70-80% av längden som var uppdelad, men då det enbart var någon tunn nylon som var ihopsydd och dessa inte nådde ner i botten så gjorde det att greppen ändå fastnade i dessa tygkanter och ganska snart följde det med smala nylonstycken upp när jag plockade ur en klubba.
Man måste verkligen aktivt inte vilja ha någon försäljning när man inte publicerar bild.
Skönt att slippa en massa meckig administration.
“Ja älskling, jag har lagt ut annonser på mina grejor men jag verkar inte få något sålt så det får väl stå kvar i förrådet”…
Bilder kan det finnas, men inte på hålindelningen. På en ny bag är det ju bra att veta, och på en beggad så är det en ganska tydlig bild om hur sliten bagen faktiskt är.