På sistone får jag inga bokningsmail - varit inne på Min golf och kollat, men hittar ingen inställning för det här.
Nån som har koll?
På sistone får jag inga bokningsmail - varit inne på Min golf och kollat, men hittar ingen inställning för det här.
Nån som har koll?
Det är nog någon bugg i Min golf. Jag har hört från flera personer som under flera år haft problem med mejl från Min golf.
Det enda jag kan säga om saken är att jag önskar att jag hade varit i ett läge att ens kunna boka… Lyllo…
Kan du inte boka på någon skånebana och sedan boka av några dagar senare?
Då får du ju två mail…
Får inga mail trots just denna aktivitet.
Du kanske gjort av med din mail quota
Under hösten 2024 slutade mailen att komma från MinGolf. Jag fick varken bokningsmail eller mail när någon angivit mig som markör eller mail på starttider i tävlingar.
Jag kollad min skräppost men hittade inget.
På MinGolf under kontoinställningar har jag två mailadresser registrerade, min privata mail och min arbetsmail. Jag har använt den privata under alla år men nu funkar den alltså inte längre. Så jag markerade min jobbmail som “primär” och då får jag mailen igen.
Jag har varit i kontakt med min mailleverantör men de kunde inte se något. Jag har inte orkat undersöka ytterligare, men gissar att det är några mailservrar som är svartlistade.