Är det vanligt att golfklubbar använder bilder på sin hemsida som INTE är på sin egen bana? Jag har spelat Hudiksvall GK en handfull gånger och kan inte känna igen det här greenområdet för fem öre..
Bilden heter "pexels-mick-haupt-…jpg
Mick Haupt är en fotograf i Orlando, Florida.
Här är genomsvingen, Eustis, Fl är taggen på bilden.
Näst sista tjänstgöringsdagen innan semester tar vid.
Då undrar man om fotografen är medveten om att Hudiksvalls GK använder hans bild?
Kan bli dyrt för klubben annars…
Lyssnar jag på detta. Btw, har han inte lite Puttar-drag i sitt utseende?
…regnar det i Uppsala. Rejält.
Idag tänkte jag köra en eftermiddagsrunda, och med Anders referens som överensstämmer med mitt väder har jag bestämt att jag inte gör det…
Äsch, kom igen nu. Det ska ju blåsa 20 m/s i byarna med
Idag tänkte jag åka ut till banan extra tidigt och hinna slå lite bollar innan rundan.
20 grader och strålande sol går att stå ut med.
Idag letade jag fram en helt ny Footjoypike i garderoben när jag klädde mig för att åka till banan. Som vanligt så var den i storlek large vilket jag brukar ha för det mesta och i det stora hela sitter tröjan bra, men den sitter väldigt tajt runt överarmarna.
Beror det på att jag gjorde 15 armhävningar för några veckor sedan eller är det passformen som är ovanligt tajt för att dom spinkiga tourspelarna ska se lite biffigare ut.
jamendåså, riktigt mysigt!
får skämmas skrev fel score på ett hål igår, går inte att skylla på nått möjligtvis att urtavlan på apple watch är liten skrev 6 skulle vara 9 dom sitter ju bredvid varrann men det är ingen ursäkt jag skäms och det bidde dq som det skall vara
Skrev fyra istf fem i helgen. Kluddade med Gamebook och skrev ett par hål senare, skrev hål 15-scorerna på hål 14 och ändrade på hål 16 men inte helt rätt. DQ.
Jag skulle ju köpa dina klubbor Skalman😱
Blä, även om jag är äldre kan jag uppskatta snygga klubbor
De där är faktiskt inte alls dumma.
Iofs har jag själv plockat fram mina gamla Ping S55 i väntan på att mina Adams XTD Forged med C-Taper 130g X-stiff landar.
Ah, Ping S55 är fina stickor