Varför inte till golfbanan?
Idag, montera ned en gummilarv på minigrävaren för att mäta exakt storlek för att beställa nya. Kört sönder en då jag fastnade kross material.(Pitch/delning/bredd).
+Lite annat innan färd till banan för lite träning
Nollgradigt. Och Håmö är ett köldhål. Åker man dit om det är under tre blir man stående innan de tycker att frosten gått ur marken. I morgon ser det bättre ut. Dessutom hade det nog varit lite tveksamt att köra.
Ja, nej.
Ett grabbgäng som bor där och man dricker bärs och röjer runt. Perfekt bana.
Man vill spela en fin bana? Nope.
Jag har fått lära mig att åsikter om banor sällan tas emot bra.. så jag säger inget.
Skämt åsido… den är värd att spela och trycket är inte så hårt. Bil är skönt att ha.
Egon
Vadå, dom första 2 hålen är ju plana
Håller med den är rolig men tar man dom andra banorna i halmstad är den åtminstonde i lägre divisionen.
Däremot som grabbgängsbana där är den i toppskiktet med tanke på boendet på banan och lagom avslappnat.
Innehåller väl solrosolja så håll din ”penna” redo.
Egon
Oljan går bra av nån anledning. Resten av det fröet är det annat med.
Det verkar lite överdrivet att evakuera hela klubben pga en brand i köket om jag får uttala mig..
Som sagt, folk blir upprörda när man tycker saker…
Tot. sett en annan division men som bana helt ok.
18hål eller mer: I Halmstadregionen finns utöver Tönnersjö en klassbana, en total upplevelse-anläggning med hygglig bansträckning och 2 överskattade bonnabanor. Eftersom underlag för medlemskap är stort så medger ekonomin bra finish på banorna. Det gör naturligtvis spelupplevelsen bättre och för den gemene golfaren räknas det in i hur ”bra” banan är. Jag tycker att man kan vara lite mer nyanserad än så.
Ex. lite mer söderut: Gillar skogaby men inte Laholm. Kommer inte påstå att Skogaby är bättre än Laholm för det. Troligen är det tvärtom..
Egon
Idag föreslår frun att vi ska åka nånstans i helgen och bo på hotell, var vill jag spela golf?! Vad är det som händer!
Antingen skilsmässa på G eller så planerar hon en egen helg senare
Du har väl inte glömt något datum? Typ bröllopsdag, årsdag av när ni träffades, din egen födelsedag, …
Inte glömt något som jag kan minnas! Får se om det med ringa framförhållning går att lösa en trevlig runda och trevligt utbud för kväll… Förslag mottages tacksamt!
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vikttråden
6 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Politik