Eftersom objektivitet nog är en aning subjektivt, så blir det enklare.
I vanlig ordning en tv-show där tittarna röstar.
Om det bara är svenska tittare blir det Ingemar Stenmark som vinner.
Före Helena Bergström
Moder Teresa var ingen Moder Teresa direkt. Sägs det.
Om det bara är de runt 50 år och äldre som får rösta så… Det är 43 år sen Stenmark vann ett mästerskap nu och 36 år sen han la av.
Nästan ingen under 50år tittar på TV, de streamar i efterhand och därmed missar de omröstningen.
Förmodligen inte, men hon skapade sig en bra image.

Moder Teresa.
Finns lite bakom kulisserna sägs det.
Är frågan om man ska slumpa bort de här pärlorna för 1500 eller putsa dem med Autosol Kromglans och sätta på väggen.
Skulle dom inte passa perfekt i Barsebäcks skulptur?
Synd och skam att såga sönder och måla över de här.
/Edit: De skulle bara ha grejer med stålskaft dessutom.
Hade kroppen varit 15 år yngre hade jag gett ett bud, funderade på dessa när de kom (2004 ?).
Kul att du ser mitt dilemma.
Idag (eller rättare sagt igår) vann min dartklubbs A-lag den avgörande semifinalen i distriktsseriens högsta 4-manna-serie, superligan. Det är första gången under föreningens 32-åriga historia som detta skett.
Finalen sker i en match på Best Western Hotel i Solna, start kring kl 16 den 10:e Maj
Kom gärna dit och titta.
På riksserienivå har klättringen mot de högre serierna påbörjats, jag var med vid förra årets vinst i division 3, jag fick erbjudandet att vara reserv och avbytare denna säsong i division 2 men avböjde detta erbjudande då min nivå är alldeles för dålig. Klar serieledning i riksseriens division 2. Lagets nivå är så pass bra att de skulle kunna fightas om en kvalplats till elitserien, dock gäller det ju att klara av division 1 nästa säsong för att sedan komma till superettan och därefter möjligen kval uppåt.
De flesta dubblerar och lirar både i distriktsserien och riksserien, det känns lite udda jämfört med många andra sporter.
Är hamnbassängen isfri. Kan kanske vara rekordtidigt. Definitivt väldigt tidigt i alla fall, cirka 7-10 dagar före “tidplan”.
19 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Webben och nyheter
Såg jag en artikel om Tönnersjö golf utanför Halmstad. Är det en bra bana?
Den bytte ägare för några år sedan och efter det har den lyfts sig. Trevlig ”bonna bana” med några treksamma hål men tillräckligt spännande för att vi ska ha gjort minst 10 rundor där genom åren.
Nu härjade vi på deras 9-håls pay-and-play bana innan jag hade grönt kort så det är lite sentimentala skäl vi är där någon gång om året.
Är jag inte bakfull. Upp vid sex och körde 250 kcal på motionscykeln. Wtf?