Idag

Statistisk är statistik. Även för Eurojackpot eller Powerball.

Spelar på börsen

Nej nej man spelar inte på börsen utan man är placerare…

Jag har spelat med statistik o strategi vilket i långa loppet ger maximal utdelning. Nu är det ju så illa att utdelningens storlek och tillfällen beror lite på slumpen… så då blev det tråkigt.

Egon

Inte jag, jag bara leker

Har två stående rader på Lotto. För sakens skull.

Men mina tre stora vinster har jag vunnit på 2x13 rätt på tips och på en slogan.

… och så sitter man där och hoppas nån annan vinner lampskärmen :wink:

1 gillning

Skickade min hjärna ett NMI som sade: Du tog fel beslut i går (i en jobbfråga). Din ingångshypotes var felaktig. Du måste korrigera det i dag.

Klockan var då 04:58. Jag sov men vaknade med det där interruptet ekande i huvudet.
Sjukt!

Vart sänder dom? Jag ska kolla!

Packar bag+ väska. Regnkläder regnhatt paraply regnhandskar…

Liv-appen och förmodligen youtube

Älskar Grant Horvats videos på youtube när han spelar med kändisar. Hade gärna sett honom i ett scramblelag med typ Stenson, Poulter och Garcia.

Varför inte med några roliga spelare? :wink: Daly, phil, kisner t.ex.

Grant är kul att titta på. Det intressanta är att det blir roligare om det är avslappnad stämning, psykningar etc. Så fort det blir för seriöst sitter man och småspolar.

Blev det två timmar padel

Hittade jag dessa tingester nu när jag börjat dödsstäda huset. Hade glömt att de fanns ens och nu överväger jag konsekvenserna av att pröva dem…

2 gillningar

Glöm inte slå på kameran.

Inatt var det is på rutorna när jag skulle köra hem från jobbet… :cold_face:

Första gången på rangen. Är nästan negativt för min sving. Förstör känslan. Blir så maskinellt. Ut med bollarna. Hård matta…

Förstår vad du menar. Kanske kan testa att slå med peg? Jag undviker nästan alltid rangen. Tar hellre en mulligan på 1:an så är man igång.

1 gillning

Började utrensningen. Redan sålt tre set.

Den som är sugen kan kolla efter Mizuno, Wilson och Srixon på Blocket.