Fick samma undersökning. Gnällde mest på att min vagnbag har så katastrofalt dålig bärrem så den knappt går att bära om man bara tänkte träna på rangen en stund.
Därav… 14klubbs hybrid bärbag.
Inget man vill bära men som funkar galant på vagn och bil samt har stora fack så det räcker. Står bra och säkert på range och övningsgreen.
Absolut.
Min h2no kommer nyttjas även detta vinterhalvår.
Det jag tänkte på är att mina tourbagar som står i förrådet är oerhört opraktiska på allt annat än när man sättter dem på en vagn. Även då så håller de inte vätan borta.
En hybrid bärbag har storleken nära en vagnbag men även benställning och sele som ger användbarhet.
Lite som att ha en sportig bil med litet baksäte. Man kör sällan omkring på folk men möjligheten finns. En miata är inte mer sportig bara för att baksätet saknas.
Det är en en tourbag, det är en cartbag, och den håller vätan borta alldeles förträffligt. Men den är ju just gjord bara gör att lyftas från bil till bil.
Att bära eller inte bära, det är frågan. Har kört bärbag i år men funderar kanske på en tourbag till nästa år trots allt. Man får plats med fler grejer och det är bättre om det regnar att kunna sätta ett paraply på den som håller klubborna torra utan att behöva joxa med skyddshuvan.
Sen är det väl så att man blir lite mindre trött också?
Elvagn är bra. Fjärrstyrd elvagn är oändligt mycket bättre. Som att gå med caddie när man kan räta på sig och gå med bättre hållning än när man ska styra elvagnen för hand hela tiden. Prova!
Jag har dragit min sons vagn nån kort sträcka då och då och den rullar ju så lätt ändå. Kanske värre om det är kuperat men här i Uppland är det mesta platt.
Fattar inte riktigt hur fjärrkontrollen fungerar. Känns lite meckigt att styra den om den är 20 meter bort och ska runt förbi en bunker eller över en smal bro eller…
Vi har två Siberian Husky. De fäller hela pälsen två gånger om året. Första perioden börjar i mars och slutar i september. Nästa period börjar i september och slutar i mars.