Idag

Du känner dig inte ens lite halvdöd?

1 gillning

Jag tror nog inte att det var brister hos färjan som orsakade dödsfallen.

Om det var t.ex. hjärtinfarkt var det kanske bra att det hände där det hände och inte i en situation där ytterligare personer drabbades.

1 gillning

Är det färjan eller vattnet (Furusund) som är dödligt? :wink:

Tyvärr inte. Men kom hit så kan jag bjuda på en runda. Golfarenan har nog paket med fystest och boende.

1 gillning

Snooker ju blaha blaha, här snackar vi kvalite!

:smiley:

Såg jag Bajen-Djurgårn live i damallsvenskan. 4-1.

1 gillning

Kanske inte exakt samma men du har ju tex aim-x i Sollentuna som fokuserar på golf och tennis

Ja det var ju ungefär samma. Men 9000 kr är ganska mycket pengar.

Skiner solen i Toscana. Tyvärr spelar Fiorentina bortamatch så det blir ingen fotboll. Empoli mot Frosinone hoppar jag över.

Wow😅 Lite som såna som säljer ”custom” träningsupplägg för tusentals kronor.

… skulle jag fixa lite i min djungel. Fann tre ormar. Först lyfte jag på en aluminiumburk jag haft prickskytte på där va en kopparorm. Den andra kröp ur mina händer från burken jag lyft. Den tredje tror jag var en halv snok nån katt förmodligen slaktat som jag kastade ut i bushen. Konstigt jag inte freakade ur.

Igår på skogspromenaden ovanför en halvmeters huggorm. Ormtätt!

Ps. vet det är en ödla Ds.

1 gillning

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Guns n Ammo

Konstaterade jag det uppenbara: varför spelar pensionärer golf på helgerna? Fullständigt onödigt.

1 gillning

För att många pensionärer idag har uppdrag på vardagarna för att dryga ut pensionen? Och även om dom själva inte har det så har deras kompisar? Varför tar inte du och jobbar helg och tar ut komp en vardag istället? :slight_smile:

P.g.a det uppenbara: pensionärer spelar både vardagar och helger. Sen har de mage att gnälla på tempot på helgerna😅

1 gillning

Bara att lösa med två medlemsskap. Fulltid och vardagsmedlemsskap. Premiumbanor brukar komma undan med det.

Funderar jag på om ett klassiskt gammalt svenskt bolag finns kvar så mycket längre. Scania satsade allt på ellastbilar som ingen vill ha. De lyssnade på salladskommunisterna och riskerar att gå i konkurs om inte alltför lång tid.

1 gillning

Lagstiftning för att få fart på försäljningen? Lite som med vindsnurrorna då…