Idag

Vilket fick du inte räkna? Högsta eller lägsta?

Jag bara tränade, men sannolikt hade jag inte fått räkna det hålet som var gjort med kaliber .22 när jag sköt 9mm … :slight_smile:

Nu kan vi ju inte veta…
Du kan ju ha dragit av en salva med en hagelbössa och sen tejpat för de sämsta… :wink:

Egon

Kollade jag på blocket för annonser på akvarium. Lustigt hur folk tror att deras grejer skall ha stigit i värde när dom brukat prylarna. Lite som att kolla cykelannonser.

Någon som känner till någon bättre sida för akvariumgrejer där folk vet vad saker faktiskt är värda?

Begärt pris behöver man ju inte bry sig om. Ge ett bud, som alla andra Blocket-tomtar

Jag orkar inte med sånt där, för svensk :wink:

edit: Hittat bra - nytt, med garanti för samma pengar som blockettomtarna vill ha för ett gammalt. Känns enklare på många vis.

Hade jag velat bli av med ett akvarium hade jag nog skänkt det eller tagit en symbolisk summa (blocket annons+50 kr typ).

1 gillning

image

image

Oxymoron från L😅

Tycker det ofta är samma med gamla golfgrejer också

Eftersom alla numera alltid ska pruta måste man tyvärr sätta ett högt utgångspris om man ska få det man verkligen viil ha :confused:

Vill jag ha 500 för en pryl måste jag lägga ut den för 900 eftersom jag vet att det kommer att prutas hårt.

1 gillning

Även om folk ofta har en för hög tanke om värdet så håller jag mig borta från alla ”golfsätt” eller allt annat som är fel presenterat.

Rätt kul att läsa om folk som garanterat köper grepp på Wish/Temu och försöker kränga till shop-priser. :joy:

Egon

Idag var golfabstinensen så stor att jag inte kunde låta bli att beställa ett nytt skaft till drivern.
Mina skaft från när jag var ung och snärtig är inte längre helt optimala när jag blivit gammal gubbe med käpp. :older_man:

Min abstinens yttrar sig snarare i att frekvent gå in på Upsala GK’s facebooksida och vänta på fulöppningen av rangen.

Självplock lär vara det som gäller.

Är det igång?

Har pratat med en som varit och slagit.

1 gillning

Är det riktigt bra väder. Golfen får dock vänta ett tag på hemmapremiär.

2 gillningar

Lite barmark tittar ändå fram… :grin:

1 gillning

testade jag Titleist SM10 wedgar riktigt sköna hmmm