Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Humorhörnan
16 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Regskyltar
…Kunde jag läsa en flod av svar, inget lika, på min fråga på amerikansk plats på internet om varför de döper döttrar till Lindberg eller Bergström. Bailey Bailey. Många antydde filmen Splash.
Sen är vi nog ändå rätt konservativa jämför med jänkarna på vissa sätt. Jag erkänner villigt att jag aldrig skulle ge en dotter eller en son ett namn som inte klart visar kön. Och skulle muttra om jag i en framtid ställdes inför ett barnbarn med nåt j-a unisexnamn. Hellre Mohammed än Kim.
Jag ser att du handlat på rea, felmärkt vara. Det där var ju grejerna som finns i vänsterextremistens låda.
Önskar jag alla här i EG en riktigt God jul och sedan ett Gott nytt år!
God jul forumiter och hoppas vi ses på något event🙂
Idag är det bevisat att jag är en riktig golfnörd.
Jag sitter på självaste julafton och kollar på en 90 minuter lång video om Mizunos nya klubbor för nästa år.
Du är definitivt nörd. Själv har jag aldrig någonsin kollat på någon video om golfklubbor, jag är å andra sidan motsatsen, fullständigt ointresserad av utrustningssidan. (Dock ett litet intresse för just golfbollarna)
Varsågod. Perfekt att smälta julmaten till!
Visa det här inlägget på Facebook Redirecting...
Idag tid för läsa, på kvällen blir det bira på stan.
Sitter man med mellandagsledigt och har fått infektion i truten. Har gått med tandvärk några veckor som motats med någon Alvedon då och då. Tog tag i det, bytte ut en fyllning och nu värker det konstant.
Penicillin fr.o.m idag och en karta smärtstillande än så länge. Whisky med is på det.
Hoppas man får börja det nya året hyggligt smärtfri.
Egon
Ouch, inge kul! Alla mina fyra utragna och tre rotfyllningar har föregåtts av tandvärk, det är fan det värsta… hoppas du kan få ordning på det där snabbt!
I mitt fall - frireligiösa far och morföräldrar som kompenserade alkohol med socker och bombarderade barn och barnbarn med socker, ingen bra deal… kursare till frugan gifte sig, bröllop på frireligiös västkustö, läsk istället för vin till den inbakta oxfilen… ur askan i elden liksom. Mina tänder har marinerats i sockerlag hela mitt liv. Jobbar hårt för att komma ur det men det är fan svårare att sluta med än ciggen.
Dang it! So close!
Sitter och jobbar nu. Regn och rusk ute så det är OK, särskilt med den goa känslan från igår i kroppen.
Ska jag spela padel med Murklan och Ballesteros. Och min bonus-son Vattenpojken. Kul som fan.
Börjar det gå dåligt kan du ju alltid berömma @Murklan om att han inte slår socket i padel iaf :-D… Muahahaha
Måste testa padel nån gång