Hårda mattor?
Järnklubbor?
Slå ned på bollen?
Lättare att skriva främre vs bakre arm/armbåge. Vi golfare förstår den associationen. ![]()
Jag har sabbat min bakre arms underarmsmuskel. Såpass att jag inte kan spänna biceps. Det känns pyttelite i svingen men det funkar. Hade det varit den främre hade jag varit helrökt.
Egon
… bokades premiären. Öst+Västra lör/sön. Nice. Skall bära lite säckar bruk lördag morgon så ryggen blir som vanligt.
Idag ringde de från vårdcentralen och gav mig feedback på mitt astma test och de har hittat 12% lungkapacitet mha medicin. Har haft astma hela mitt liv men tycker att jag mått bra med medicinering vid behov men enligt experterna finns det 12% till att få ut med liten justering. Spännande
Snart kan du bli elitskidåkare!
Hjälper inte, jag säger åt Copilot att den inte får ge mig felaktig c# kod men det struntar den gladeligen i.
Bra att låta två modeller granska och korrigera varandras kod.
Ahja. Tänkte mer på allmänna hallucinationer, inte på kod. ![]()
Jo, jag har givetvis den möjligheten också, problemet är bara att det ofta blir så extremt rörigt. Jobbar på att försöka lära mig själv istället, något ska man syssla med när man blir pensionär…
Ett av de bättre jag sett.
Är EPA-Frans en människa av kött och blod?
Vissa av dagens nyheter hoppas man ju på att de är aprilskämt - men denna är tydligen helt sann ![]()
Spanjorer ska alltså bygga nattåg som klarar ner till -40 grader ![]()








