Idag

Är det sex veckor in i den mer utdragna ledigheten.
Hittills har jag saknat mitt tidigare arbete exakt noll sekunder. Beaktat att jag hade ett klart bra jobb, vettig lön, stor frihet osv, så känns det som en ganska pålitlig indikering om att förlängd ledighet är helt rätt (för mig).

2 gillningar