Det pratade Albert om i annan tråd, att vi inte skall ladda upp bilder utan att krympa dessa, meningslöst med 4k2 pixlar i storlek
Börjar pratet här Buggrapportering, förslag och testinlägg - Nr 777 av StoraNorrland
Det pratade Albert om i annan tråd, att vi inte skall ladda upp bilder utan att krympa dessa, meningslöst med 4k2 pixlar i storlek
Börjar pratet här Buggrapportering, förslag och testinlägg - Nr 777 av StoraNorrland