Kopplade jag in mina gamla Dali Zensor1 frontlådor som surround (har ett par Dali Oberon 5 som front numera). Inte helt estetiskt smidigt format för surround kanske, men jag ville testa ljudet. Blir bra rymd. Det är oklart om fru Norrland gillar det estetiska. Ena lådan står på golvet i ena bakre hörnet. Den andra är bakom gardinen i andra hörnet och den syns inte.