I bagen 2026

Ska prova med ett Fujikura Vista Pro 65 R, i min spoon, istf Ping Tour 75 S.
Köpt lite på chans.

Snabb leverans. Dröjer till april innan det blir test på bana.

Funderar på en trä-7 också. H3 ut, T7 in. Provade en Callaway som snabbast, i höstas. Sky high, men det är ju det jag vill åt med T7 istf H3. Vi får se vad det blir, om något.

Nu är ju inte jag en sån där som går på sk infomercials men lite sugen är man ju…

:joy: :rofl:

Du är i alla fall i deras målålder :wink:

1 gillning

HÖRRÖ!

Kanske inte bagen men huvudbonaden blir liknande som de sista åren.

Kanske Tour Response istf ProV1?
Vad säger det allvetande forumet om det? Det är bra om bollen funkar även för fru Norrland )hcp 18, slår en bra drive med 165-ish carry) och Tour Response är ju lite billigare.

Titleist Tour Soft? Väldigt trevlig boll.

Ja den är ganska trevlig.

Har länge haft en markeringsknapp från Titleist med dubbla knappar. Gick inte att köpa utan de delades ut. Hade några stycken men gav, dumt nog, bort alla utom en. Tänkte att det blir öken om jag slarvar bort den. Har letat löjligt lite och det är dyra priser på dem på t.ex eBay. Så idag..

Egon

Jag har en hel hög med såna Titleist-knappar. PM’ a din adress så kommer en i lådan.

Tack, men det är lugnt. Jag har ju några liknande på väg hem nu.

Egon

1 gillning