1 gillning

2 gillningar

4 gillningar
En av de bättre SNL sketcherna i nutid, lite lagom lågmäld men oerhört kul.
Egon
1 gillning
En favvis
Roligt men jag har alltid hatat de pålagda bakgrundsskratten.
Hur är närspelet då?
2 gillningar

2 gillningar
2 gillningar
Been there, done that, will do it again…
Ja, ja… Vi fattade första gången… ![]()






