Vem?

Världens största miss av reklammakare.
När Cink tog av sig kepsen skulle ju ”hålet” bakpå kepsen varit format så Nike-swooshen suttit som smäcken där.

3 gillningar
Det var en snubbe från Hammarby Sjöstad
Som genast fick hjälp att panta sin bostad
Skulle få spela Augusta;
men va visst Ågesta
…och inte ens av frun blev han tröstad
4 gillningar
Lirade så här i tisdags.
1 gillning
Old but gold!
På hål 5 kan man som bäst göra eagle alltså?
Inte så snällt mot McIlroy…
Skål!
1 gillning

Man kan ju lägga sina flis på lite olika grejer
Ja, vem vill bo i Örsundsbro!? ![]()
2 gillningar
å var ligger det? ![]()
![]()
Så du går för dojjorna? (Örsundsbro är märkligt populärt bland vissa kollegor)
Örsundsbro är för de som vill bo riktigt ute på landet men ha möjlighet att pendla till t.ex. Kista med rimlig restid.



