Humorhörnan

Vem?
image

Världens största miss av reklammakare.

När Cink tog av sig kepsen skulle ju ”hålet” bakpå kepsen varit format så Nike-swooshen suttit som smäcken där.

2 gillningar

image

3 gillningar

No weirdos…

2 gillningar

Det var en snubbe från Hammarby Sjöstad
Som genast fick hjälp att panta sin bostad

Skulle få spela Augusta;
men va visst Ågesta

…och inte ens av frun blev han tröstad

4 gillningar

Lirade så här i tisdags.

1 gillning

Old but gold!

På hål 5 kan man som bäst göra eagle alltså?

Inte så snällt mot McIlroy…

Skål!

1 gillning

image
Man kan ju lägga sina flis på lite olika grejer

Ja, vem vill bo i Örsundsbro!? :wink:

2 gillningar

å var ligger det? :rofl::rofl:

Så du går för dojjorna? (Örsundsbro är märkligt populärt bland vissa kollegor)

Örsundsbro är för de som vill bo riktigt ute på landet men ha möjlighet att pendla till t.ex. Kista med rimlig restid.


Lyllos