Humorhörnan

Om klicka på en pil är datorkompetens så… :laughing:

Ibland är det så lite som skiljer

Aha!
Ena benet har delats för pegplock.

https://www.facebook.com/dbogolfer/reels_tab/?id=100083191479230&sk=reels_tab

Kan vara användbar för paragolfare.

image

3 gillningar

Hittade den här i DN:s arkiv. Och den var publicerad juni 1997 och är alltså inte ett aprilskämt utan en seriös idé. Men jag kan inte se att den platsar nån annanstans än i humortråden. Förslaget blev aldrig verklighet.

1 gillning

Säljer ett par splitt nya allvädersgolfskor pga felköp.
Storlek 49 och ett jävla grepp på banan.

1400 spänn så ingår frakten.

Vad är det för gummi?

Rosa.

en evig favorit

3 gillningar

´gummi är inte mjukare

1 gillning

En norrländsk man hade bokat tid hos en psykiater gå grund av sina rejäla alkoholproblem.

När han kallades in från väntrummet blev han ombedd att sätta sig i soffan.

• Kan du berätta för mig varför du dricker så mycket, frågade psykiatern.

• Jag ska försöka förklara det hela, sa patienten och lutade sig tillbaka.

Sen satte han igång.

• Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mig med änkan och strax därefter gifte sig min far med min styvdotter. Då blev min fru och jag styvföräldrar till min far. Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev naturligtvis min bror, eftersom han är min fars son. Men han är också son till min frus dotter och därför blir min fru pojkens mormor — och jag blir morfar till min bror. Så fick min fru och jag en son som då blir min fars svåger. Min sons storasyster är ju även hans farmor, eftersom min far är hans farfar. Min far är alltså mitt barns svåger eftersom hans syster är min fars fru. Jag är alltså mitt bars svåger eftersom hans syster är min fars fru. Jag ä alltså bror till min egen son. Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv. Jag är bror till min far och samtidigt både son och far till honom. Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter. Jag är far och son till mig själv.

Psykiatern såg förskräckt ut:

• Jag förstår varför du dricker. Faktum är att mitt råd är att du ska fortsätta med det…
2 gillningar

TLDR; Norrland.

1 gillning

Fuffens i Hjo.

2 gillningar

Sambon läste följande på en väns FB sida.

“Nu har jag äntligen kommit ut och kan bejaka mitt sanna jag. Jag är en transfinansperson, jag identifierar mig som en rik man, men är fast i en fattig mans kropp”

2 gillningar

“Idag kom jag i kontakt med mitt inre…aldrig mer att jag köper billigt toapapper!”

3 gillningar

Varsågod, fixat:
En man från Norrland besöker en psykiater på grund av sina alkoholproblem. Han berättar för psykiatern om sitt komplicerade familjeförhållande där han är både far och son till sin egen far, samt farfar till sig själv. Psykiatern ser förskräckt ut och ger rådet att mannen ska fortsätta dricka.

1 gillning