Humorhörnan

Det var tuppen!

Jag har aldrig haft en cigarrett i munnen. Och kommer sällan först :joy:

4 gillningar

Apropå kvällens EM_kvalmotståndare. Azerbajdzjan - Rally i P3 (lyrics) - YouTube

1 gillning

1 gillning

Får mig att tänka på följande sanna story ur mitt liv:

Den här händelsen började hemma i lägenheten på Götgatan för flera år sedan, med att jag plockade med mig lite rengöringsprylar för att fixa lite skit i motorrummet på bilen. Precis när jag gick ut i trappen så hörde jag klara “mysljud” från någonstans.

Nyfiken som man är spetsade jag öronen och märkte snart att de kom från lägenheten snett mittemot mig. Jag stod kvar och lyssnade ett tag. Ville veta om det var film eller live. Men jag hörde bara en tjej. Så småningom ebbade det ut och jag började gå nedför trappan.

Där mötte jag en av de två katter som en grann-matte brukade släppa ut på innergården. Nu var bara polaren ute. Jag försökte få ut port-katten men det slutade med att även den andra kom in.

Där stod jag och lockade med kiss kiss kiss när plötsligt en dörr öppnas och en kille i byggjobbarkläder kommer ut.

• Katterna har kommit in, säger jag.

• I don’t understand, säger han på dålig engelska.

• The cats are inside, säger jag då.

Han förstår ingenting och jag tror att han misstänker mig för att vara en tjuv som smyger i porten.

Försöker med lite mer engelska när han plötsligt säger.

• I need help.

Jag frågar vad han behöver hjälp med.

Då pekar han mot lägenheten där han kom ut och säger.

• I work there. I need to go to toilet. But no paper.

Döm om hans enorma förvåning när jag då ropar.

• This is your lucky day!

Och så sliter jag upp en rulle muggpapper ur kassen.

Har aldrig sett så stora, och lättade, ögon.

Han fick rullen. Och såg överlycklig ut när han kunde gå och skita i lugn och ro.

Sen ringde han nog hem och berättade om den märklige mannen. Med papper!

4 gillningar

Chuck Norris i sitt esse! #chucknorris #chucknorrisjokes #funny #funnyreels #funnyvideos #fbreels #reelsvideo #reelsfb #reelsviral #reels | CJ Bern | CJ Bern · Originalljud

Det här va fyndigt. Phil är dock 4 slag före just nu :smiley:

3 gillningar

1 gillning

Har woo också life time excemption på pga?

Nu när man börjar bli lite till åren kanske man skulle börja fundera på lite hjälpmedel: Preview of T-UP ASSIST! Places the tee in the ground and the ball on the tee - without bending over! | DBO Golf | DBO Golf · Originalljud

1 gillning

Den tillsammans med bollhåven blir snyggt i bagen.

1 gillning

Undrar hur han gör när han råkar putta av bollen från peggen…
En fördel jag kan se med det här är ju att det kommer inte att bli några problem med att hitta peggar när man kommer upp på tee. Det kommer att sitta massor i backen

Kollade du bara första filmen? Klickar du på pilen i högerkanten ser du hur peggen plockas upp. :wink:

Då kommer jag till en film med en golfaren som försöker slå sig ut på fw, efter det kommer det en väldigt fin skidfilm

Skumt!
Jag ser hur man plockar upp peggen.

Du är mera datakompatibel än vad jag är…