Humorhörnan

Kanske skulle förtydliga att det var trafikredaktionen som gick ut och varnade för kossorna. Jag såg inga kossor och bilisten jag körde förbi varnade helt klart för polisbilen som låg först.

Saknar ofta Rally!

2 gillningar

Ja, saknar dom också. Såg dom “live” på Nefertiti i Göteborg för många (30?) år sedan - synnerligen ocensurerat.
Peter Apelgren drog en del låtar som aldrig skulle tillåtas i radion - det närmaste i radion är väl dom här:

“Varför är alla vita friidrottens Gais?”
“Vadå Gais ?”
“Dom är ju alltid sist” :rage:

Här i norr dricker vi ingen fjollig rosa mjölk! :blush:
Skål @StoraNorrland och @Berra

2 gillningar

Rosa mjölk?

Den hajpen har inte nått mitt 55-åriga sinne…

Fast det kanske var den som dottern ylade om för en tid sen, hon letade efter nåt som var slut i mjölkhyllan, det kanske var det?

och vad är det för fel på vanlig lättmjälk?

Nu ska jag väl vara ärlig med att om jag öht köper mjölk eller dricker det, då startar vi vid mellannivån.

Sista gången jag drack mjölk är över 40 år sedan då jag drack sur mjölk med klumpar direkt från förpackningen.

1 gillning

Gotlandsdricka?

1 gillning

Det tog bra mao.

Egon

5 gillningar

Man frestas att tro att det är fake, men det är tydligen inte AI.

https://www.instagram.com/reel/DSgmHWmjFh6/?igsh=eGxkOTk1anBqMDB1

Enkel matematik!

Hur man skapar god grannsämja :grin:

5 gillningar

1 gillning

Står det Y-Front på den första röda banderollen?

… man åker ut minst 2h innan start och tar en lunch och snackar skit… det är den bästa tiden på dagen. Man går inte till rangen då kan den goda stunden försvinna. Chippa och putta lite. Chippa mest för att man skall inse att det är bättre att köra texas wedge på banan …

1 gillning