Kanske skulle förtydliga att det var trafikredaktionen som gick ut och varnade för kossorna. Jag såg inga kossor och bilisten jag körde förbi varnade helt klart för polisbilen som låg först.
Ja, saknar dom också. Såg dom “live” på Nefertiti i Göteborg för många (30?) år sedan - synnerligen ocensurerat.
Peter Apelgren drog en del låtar som aldrig skulle tillåtas i radion - det närmaste i radion är väl dom här:
“Varför är alla vita friidrottens Gais?”
“Vadå Gais ?”
“Dom är ju alltid sist”
Här i norr dricker vi ingen fjollig rosa mjölk! ![]()
Skål @StoraNorrland och @Berra
Rosa mjölk?
Den hajpen har inte nått mitt 55-åriga sinne…
Fast det kanske var den som dottern ylade om för en tid sen, hon letade efter nåt som var slut i mjölkhyllan, det kanske var det?
och vad är det för fel på vanlig lättmjälk?
Nu ska jag väl vara ärlig med att om jag öht köper mjölk eller dricker det, då startar vi vid mellannivån.
Sista gången jag drack mjölk är över 40 år sedan då jag drack sur mjölk med klumpar direkt från förpackningen.
Gotlandsdricka?
Det tog bra mao.
Egon
https://www.instagram.com/reel/DSgmHWmjFh6/?igsh=eGxkOTk1anBqMDB1
Enkel matematik!
Står det Y-Front på den första röda banderollen?






