Gör en egen tråd för hockeyn nu när det är slutspel åt alla håll o kanter.
Såg modo-hv71. Var hjälpte inte, modo vann på ett dåligt domslut. Så VAR kan dumpas.
Gör en egen tråd för hockeyn nu när det är slutspel åt alla håll o kanter.
Såg modo-hv71. Var hjälpte inte, modo vann på ett dåligt domslut. Så VAR kan dumpas.
Helt klart. VAR kostar klart mer än det smakar.
Så länge domarna ändå kan sabba en match så ställer var bara till med mer skit.
Ser ut att kunna bli en kul serie, trodde nog modo skulle vara vassare.
Frölundas damer!
Grabben ringde mig häromdagen när jag jobbade sent… “Frölunda spelar!!”…
Men han såg klart iaf, den matchen förlorade dom berättade han.
Nu har dom 2-0 på Luleå i SM-finalserien.
det har väl funnits i hockeyn i vaddå ett antal decennier?
Själv följer jag stockholms stolthet, och är 2025 året då man tar sig tillbaka till finrummet?
Personligen har jag på något sätt alltid hävdat att det gäller att komma till slutspelet förberedda, vila folk om man har chansen mm.
Vi vinner serien, alla spelare är mer eller mindre spelbara, och det enda frågetecknet är att vi släpper till ganska få skott men släpper in för många mål i den relationen.
Nu har vi 1-0 i serien, och vi BORDE avgjort första matchen tidigare än i sudden.
Ser man tillbaka lite på årets HA så är nästan det roligaste den massiva kritiken mot en åldersdigen trupp och vilket dåligt beslut det var.
De bäst producerande har väl genomgående varit det gamla gardet, och den som avgjorde i sudden var väl planens yngsta?
efter en första hyggligt stabil första match som trots detta förlorades har man tagit sig i kragen och har kvitterat matchserien mot tälje.
På fredag smäller det igen.