Jag nöjer mig med att följa din lista! Promenerar, jadå, det gör jag men inte så strukturerat.
Hur går det för dig? Jag kan ju följa alla gatunamnen men jag ska vara helt ärlig och säga att jag vet inte hur många namn det ska stå på en komplett lista. Är du “i fas” för att kunna lyckas gå alla 2025?
Glöm inte bort att slinka in och ta en öl emellanåt! Du borde passera en och annan bar på dina promenader…
Jag hinner ju lugnt alla gator om jag bara vill. Problemet nu är att de jag har kvar ligger en bit hemifrån och då måste jag ju ta mig till dem för att gå dem. Där finns lite “motvilja” att bearbeta.
Pröjsa nästan 50 spänn för att ta bussen till en gata, eller 70 spänn parkering känns ju lite muppigt.
Jobbade själv på Limousine Service under univ. Studierna. Tidigare dessutom Adena budbilar ( om ngn minns dom). Imponerande lista du har. Några jag saknar: Våghusgränd, Signalgrönd, Mitisgatan, Sågargatan.
Jag och Patrik i radio. Jag vill dock bestämt hävda att jag också inspirerades av Stefan Moberg och jag bor i Svängsta och inget annat. Men det där med geografi är inte så lätt utanför tullarna.
Min inspiration var dock mest att se allt i min lilla by. Hade bott här i mer än 20 år utan att varit överallt.