Lasse (Vasa) har meddelat samma pris som förra året så hur gör vi?
Som det ser ut just nu är det 2500:-/år eller 350:-/helgdag. Går det att förhandla?
5 frozen vår o 5 frozen höst → 250:-/runda.
Högantorp 200:- 18 hål med möjlighet att boka båda rundorna?? Kan någon verifera detta?
Klubbhuset Vasa o Högantorp är tillgängligt som minst i första rummet med möjlighet till toa o fika.
Vasa erbjuder även lite snacks o dricka.
Samling 9.10 Start 9.30.
Banan, oavsett plats, är i vinterskick med allt vad det innebär.
För att kunna få lite koll inför tävlingen vore det bra om du / ni anmäler er närvaro här i tråden senast torsdag 5/1. Den är inte bindande.
När det gäller regler för den aktuella dagen gör vi som vanligt att vi anpassar oss efter väder.
Förslag: Vasa, alla oklippta områden är röda pliktområden även till vänster på hål 7 o “diket” till höger på hål 9. På så sätt slipper vi diskussion om var gränserna går.
Blir det Högantorp så tar vi den sedvanliga polska riksdagen på plats
Passar på att önska Gott Nytt så möts vi 2023, det året då vi ska infria alla våra löften…
200 för 18 hål på högantorp låter för bra för att vara sant dessutom att boka direkt.
250 per runda om man tvärt emot olyckskorparna tror att det blir frozen till hösten på wasa.
fördel wasa med fiket och möjligheten att sitta och ljuga före och efter.
vintergolf är alltid fruset så ingen större skillnad på greenerna tycker jag.
Solskensgolfaren
Håller med duffaren
Vi kommer att ta erbjudandet från Lasse och vara medlem nästa år vi spelar kanske ca 15 till 20 rundor på Wasa och denna service vi får på Wasa tror jag att vi inte får någonstans
Har nu pratat med Lasse och vi får betala 250 kr varje gång vi spelar frozen på Wasa och är det ngt som vi undrar över är det Lasse inte Nisse vi ska prata med så jag tycker att vi fortsätter på wasa
Bra jobbat Heden. 250 känns OK. Enligt Frozens regler är det ju segrarlaget som bestämmer plats för nästa tävling. Men man kan ju köra lobby-verksamhet för Vasa