Frozen 2 - lördag 13/12 INSTÄLLD PGA VÄDER

Jag tar beslutet att vi ställer in lördagens Frozen II på grund av att det ska regna hela dagen. Och när det redan är väldigt blött i marken kommer det bli för jävla tråkigt att spela.

Vi gör ett nytt försök på annandagen den 26/12 och hoppas då att det blir lite kyla eller åtminstone uppehåll. Snö givetvis välkommet!

Skapar ny tråd för det evenemanget.

2 gillningar

Roligt syftningsfel. Jag funderade en stund på varför du ville ha en regel där man får slå driver bara om man slår från peg. Kanske inte vill skada teemattorna?

:slight_smile:

Ja det var klurigt med syftningen där. Men jag menar alltså att man inte ska få pegga på fairway och slå driver, det ger för stor fördel på par 5:orna.

1 gillning

Skall nog kunna dyka upp. Har lite annat mög i kalendern men borde gå att flytta på.

Innebär “en gång i månaden” nu att det inte blir annandagsgolf?

1 gillning

Det ena utesluter inte det andra. Vi lagar efter läge.

3 gillningar

Annat bokat sedan länge denna helg, så inget spel för mig denna gång.

1 gillning

Jag hoppas kunna vara med.

2 gillningar

Håller tummar för snöfritt

1 gillning

Utmärkt plan! Jag kommer.

2 gillningar

Får tyvärr kasta in handduken, blir hockeyträning, hockeymatch och innebandymatch istället. Hade kunnat bli av med en del men inte allt :confused:

Väderprognosen ser dyster ut med ihållande regn hela dygnet.
Ska vi sikta på annandagen 26/12 i stället?

Jag skall inte uttala mig om en runda jag inte kan närvara på men jag ser gärna ett annandagslir. Men det går ju att köra både och. @AlbertS har ju lovat att deltaga på annandagen.

Provar annandagen istället.

Lätt regn 0.1- 0.3mm säger min app
Så helt okey för mej att lira på lördag.

Fritt fram att lira förstås för den som vill. Men jag kommer inte och kan då inte fixa då det är öppet i kaffestugan.

Sånt måste bestämmas med några dagars marginal.

Och det är bara en dags sen du frågade?