2022-11-26T08:10:00Z
Dags för deltävling 2. Laget som vann senast får gärna skriva vad som gäller för tid och plats.
Nu är det dags för kanske “riktig” Frozen, det visar sig på Lördag.
Deltävling 2 spelas på Wasa 26/11.
Lilla rummet är öppet med kod för Toa o lite småfika.
Lasse kommer vid 9 för att visa oss hur det funkar. Vi tackar ödmjukast Lasse
Samling 9.10 Start 9.30
Banan är i toppskick för att vara Wasa. Bunkrarna är iordninggjorda och löv o.s.v. på greenerna är borta.
För att kunna få lite koll inför tävlingen vill jag att ni anmäler er närvaro här i tråden senast torsdag 24/11. Den är inte bindande.
När det gäller regler för den aktuella dagen gör vi som vanligt att vi anpassar oss efter väder. Men det mesta tyder på att vi nöjer oss med ???
Förslag: alla oklippta områden är röda pliktområden även till vänster på hål 7 o “diket” till höger på hål 9. På så sätt slipper vi diskussion om var gränserna går.
Väl mött o svinga lugnt. //Alien
Kommer
Kommer inte, upptagen på annat håll.
Kommer
Lade till ett event så 1) det syns på förstasidan och 2) ni kan anmäla er direkt i första inlägget.
Nästa lyx är att automatiskt skapa Gamebook utifrån ovanstående event…
Jag och Monica planerar att dyka upp
hmmm beror på läderveken
Har inte hunnit få på vintersulorna, men kanske @HenrikR är sugen?
Kommer.
Kommer
Fixar GameBook på plats i morgon.
Det var fel netto från början. För många slag på Ballesteros som nu vann netto. Brutto hade han redan vunnit. Men två slag ska bort.
I lag samma segrare men 145-146
Uppdaterat
Nice. Vet inte om jag är avundsjuk eller inte
Tips till TL för deltävling 3 är att lägga upp eventet så fort som ni kan så ni får så mycket exponering som möjligt. Tipsa era kompisar om eaglegolf också.