Har inte heller fått svar ännu.
Faktiskt häpnadsväckande uselt. Tills man kommer på att det är förbundet och då är det ju mer business as usual.
Skrämmande! Vid förfrågan producerar man en hash som man skickar med epostmeddelandet. Vid tryck på länk letar man upp hashen i databasen/usern och accessar. På så vis är det åtminstonde inte (lika) enkelt att hacka.
Men man får tacka ändå, nu har jag tagit bort alla onödiga utskick från mig själv och klickat för allt till egon.
När du inte förklarar bättre så får du kanske det. ”ett vidarebefordrat mail” gav ingen hint om att hela förbundet behöver vara tokar som skickar mail hit o dit.
Egon
Ett skämt får du fan tåla Klart jag inte gjorde.
Författaren Pär Rådström var medlem i AIK under större delen av sitt liv. En gång sa han till sin pappa: “Far ska veta att när det gäller AIK har jag ingen humor”.
Undrar om detsamma gäller för Egon och golf
Borde rapporterats till relevent dataskyddsmyndighet.
Jag tål skämt.
Folk som letar billiga poäng har jag mindre förståelse för, speciellt när de inte vet hur de träffar. Hackande från de jag kallar vänner är kanske värre när det kommer till kritan.
Jag vidhåller… jag bjuder på det om det gör någons dag bättre.
Jag måste säga att jag är brutalt ärlig i skrift. När det skämtas så syns det. Som tur är har jag kort minne när det åtm. inte går överstyr.
Folk som tycker att de är förmer än andra .. go figure.
Egon
Vi har tydligen en myndighet som heter IMY (Integritetsskyddsmyndigheten) vilken verkar ha ett lämpligt ansvarsområde.
Fick svar från Golfförbundet.
Enligt dom ligger det en rättning på detta som snart ska släppas.
I min värld hade det där behandlats som en hotfix…
I min värld också
I min värld hade vi fått stänga ner allt, fått rapportera till myndigheter och alla berörda användare. Sen efter patchning fått släppa på det igen.
Men tror inte dom bryr sig om dom får några miljoner i skadestånd, är ju bara att skylla det dåliga resultatet på brevlådeklubbar.
Och nästa år kan man höja avgiften för medlemmarna med en 50-lapp för att säkerställa kvaliteten i systemet.