Har ni något/några klubbhus på någon bana ni spelat som ni gillar extra mycket.
Ett klubbhus i min stil är Sandnäsets klubbhus
Har ni något/några klubbhus på någon bana ni spelat som ni gillar extra mycket.
Ett klubbhus i min stil är Sandnäsets klubbhus
Old course st andrews. Mer behövs inte. Alltså den lilla startkuren och titthålet för en öl
Jag gillar Ingarös. Stor restaurang. Bra reception.
R&A.
Både att man vet vad det är, hur det ser ut och det där jag tjatat om its only grass. Men till skillnad från såna som troligen Putt vill jag inte komma in, skulle bara känna mig som att en butler skulle dyka upp från bakom nån pelare och säga you are not welcome here, sir
Annars, i Sverige.
Arkitektoniskt, av de jag sett irl, och kommer ihåg, får bli Ekerum. Både hur det ser ut och hur det ligger.
Den ligger också mycket väl till i klassen mys-faktor då man kommer in. Var in i Falsterbos, där fick man känslan av, här skall inte en plebej som jag befinna mig. Bro Hof, där fick man också intrycket av att de helst skulle vilja kasta ut mig. Fast de kanske egentligen inte vill det. På Linköpings GK ville de det. Inte undra på att Pappa Lemke lämnade. Det enda varma där var Bill Patterson, ett hjärta av guld i en öken av stenhjärtan. Komma in i det klubbhuset var direkt otrivsel. Hoppas det är bättre det här milleniet.
Men jag tror ändå Visby spöar Ekerum. Fantastiskt skön stämning där trots att den är premium.
SN, varifrån är din bild?
Vallda
Påminner om Norrtäljes.
Tänkte lite på Omberg
18:e upp till klubbhuset är både fint att spela och titta ut över. Bra val ![]()
I sverige gillar jag det här lite svenska. Typ Lagans GK, Sölvesborg GK. Man har bara slängt upp en kåk och gjort om den till ändamålet. Blir lättsamt. Snyggt är det inte men det finns ändå nåt bekvämt och avslappnat i det bemötandet.
Det beror lite på vilket “mood” man är på. Nån vidare premium är det ju inte.
De är väldigt välkomnande när man väl är inne. Dock kasst klubbhus – de har ingen bar!
Celebs som du, ja