Har ingen åsikt jag vinner inte ändå. TL får bestämma. Säger bara hur vi gjort senaste åren.
Kanske vi borde ha ett black tower till jumbopris.
Har ingen åsikt jag vinner inte ändå. TL får bestämma. Säger bara hur vi gjort senaste åren.
Kanske vi borde ha ett black tower till jumbopris.
jag kommer välja Italiensk
2 st verkar ta ut segern i förskott så dom borde alltså justera sina handikapp neråt.
Han har ju köpt ny driver och allting.
Sen när indikerar forna tiders framgångar att jag på något sätt aspirerar på pris i år?
Det hjälper.
Åka hemifrån i ottan eller ta en övernattning… sjukt det där med att spela på morgonen.
I sann forum-anda ska vi naturligtvis lotta ut priserna så inga ”Jannar” vinner.
Nu vet jag vad jag ska köpa för vin.
Med tanke på speltempot skulle vi kanske ändra om till s(öl)-spel istället…
Förra året fick 3:an fick välja först och 1:an sist vilket inte var riktigt rätt. Bättre att dela upp i prishögar innan utan att se vad som är vad.
Den här vann jag en gång.
Berra och Berra-sambo är på plats fredag em. Då behöver du inte känna dig ensam om du åker på fredag.
Håller med. Kändes helt fel att tvåan och trean fick välja o vraka. Det blir annorlunda i år.
Förr så fick vinnaren välja först. Dela upp i förhand känns fel. Smaken är som baken.
Synd bara att det tar styvt fem timmar att spela och då har man fått Nintendo-tumme.
18-hcp:are spelar banan. Skön lirare måste jag säga.
“Det var lite av en besvikelse…jag var säker på att jag var 40 meter längre fram…:”
Perfekt intro!
har vi sånna