EG open 2024 på Lundsbrunn

Har ingen åsikt jag vinner inte ändå. TL får bestämma. Säger bara hur vi gjort senaste åren.

Kanske vi borde ha ett black tower till jumbopris.

1 gillning

jag kommer välja Italiensk :hugs:

1 gillning

Jumbopris :joy:

Du menar hur ni gjorde 2022 för både 2021 och 2023 fick jag välja själv :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

2 st verkar ta ut segern i förskott så dom borde alltså justera sina handikapp neråt.

2 gillningar

Han har ju köpt ny driver och allting.

1 gillning

Sen när indikerar forna tiders framgångar att jag på något sätt aspirerar på pris i år?

1 gillning

Det hjälper.

Åka hemifrån i ottan eller ta en övernattning… sjukt det där med att spela på morgonen.

I sann forum-anda ska vi naturligtvis lotta ut priserna så inga ”Jannar” vinner.

1 gillning

Nu vet jag vad jag ska köpa för vin.

2 gillningar

Med tanke på speltempot skulle vi kanske ändra om till s(öl)-spel istället…

2 gillningar

Förra året fick 3:an fick välja först och 1:an sist vilket inte var riktigt rätt. Bättre att dela upp i prishögar innan utan att se vad som är vad.

Den här vann jag en gång.

6 gillningar

Berra och Berra-sambo är på plats fredag em. Då behöver du inte känna dig ensam om du åker på fredag.

1 gillning

Håller med. Kändes helt fel att tvåan och trean fick välja o vraka. Det blir annorlunda i år.

1 gillning

Förr så fick vinnaren välja först. Dela upp i förhand känns fel. Smaken är som baken.

Pre-order today.

1 gillning

Synd bara att det tar styvt fem timmar att spela och då har man fått Nintendo-tumme.

1 gillning

18-hcp:are spelar banan. Skön lirare måste jag säga.

“Det var lite av en besvikelse…jag var säker på att jag var 40 meter längre fram…:”

2 gillningar

Perfekt intro!

1 gillning

har vi sånna :roll_eyes: