Eagle Cup 2024, Klaipeda 15-19:e maj (ons-sön)

Själv blir jag lite sugen på åhus västra… men får se vad som händer. golf tre dagar i rad räcker i regel för mig.

Lite vad jag är inne på med. @Batigolf, @BollKalle vad säger ni om det upplägget? Annars sova på vägen ner så man slipper komma fram mitt i natten då vi inte lär komma iväg innan 18 från Stockholm.

1 gillning

Om fler vill lira Sölvesborg så hojta. Jag kan gå senare, det var Forzza som sa senast 11.

Alt. Går vi där der finns plats och så kör vi en Gamebook. Insats en öl per skalle, utbetalning på båten (inkop i shopen – rimlig fördelning etta-tvåa-trea).

Det går fint för mig vilket som; åka till stuga i Sölvesborg eller stanna halvvägs. Ska vi ner till Sölvesborg direkt så borde vi åka senast kl 15 från stan på tisdagen? Vi är ju 4 som kan köra så går ju bra.

Tror inte att jag kan starta så tidigt. Vi är 3 i bilen, Micke hoppar denna gång. Vi har tidigare på väg till Skåne med tidig starttid kvartat på first hotel i Jönköping, blir bara 3 timmar att köra på morgonen. Familjerum har kostat ca 1000 totalt.

EDIT, verkar vara nåt på gång den veckan i Jönköping då rummet kostar 4400. 1300 veckan innan och efter. Kollar på alternativ …

Jag å Egon inbokade 11.25, plats för 2 till m.a.o.

1 gillning

Jag bokade på.

1 gillning

Jag och Sundin möter upp vid färjan…

1 gillning

Jag, Dogleg och Linderos är inbokade 11.34. Således en plats kvar om nån är sugen.

11.42 är bokad av mig, Bati & TeMo.
En plats kvar för hugade spekulanter.

Bokade på med Egon & Jornhona 11.25

2 gillningar

gött att se att många hoppade på hur många blev det :slight_smile:

En 4-bäddsstuga kostar 1.695:-/person på Sölvesborgs GK och då ingår middag den 14/5, frukost den 15/5, greenfee och slutstädning av stugan.

Saknas det fortfarande en gubbe?

1 gillning

Ja, det finns fortf en plats.

Lagen uppdaterade. Inte skrivet i sten så om någon känner sig felplacerad så vänligen säg detta, men visst är det så att du var en snaphookare sist Ötoken?

image
image

Vad som står på spel…

Det blev väldigt tyst om det där förra året…

Nejdå alla har fått sin badge !

du kan ta bort loser på mig​:smile::smile: