Yes sir!
Ahhh, bra att man hänger med….
Skall börja jobba igen och får börja med semester . Reviderar dagarna i min fråga ovan.
hur med förspel @AlbertS ? tänkt nån bana ? Sölvesborg kanske?
Inte tänkt. Sbg är bra och nära.
Sölvesborg får min röst också. Inte bara för att det var mitt förslag
Jag är också mycket intresserad av att spela Sölvesborg. Men vi ska ju åka från Stockholm på morgonen. När måste vi gå ut om vi ska hinna till båten? Kl 12 borde väl räcka?
Jag är också intresserad av spel på Sölvesborg innan.
beror på hur många som hoppar på senast 1100 1:a start, vi skall checka in senast 1800 på båden
Bati och jag hänger på om du har två platser kvar.
Ska jag ringa och boka en tid så att vi har en? Jag kan gå upp tidigt om vi vill slå ut lite tidigare.
/Edit: 10:42 är första lediga i den vevan. Bokar in mig och Forzza där så länge. Boka tid bums, går nog snabbt.
Om jag inte missminner mig har Sölvesborg stugor.
Redan massa bokningar i anslutning till er bokade tid. Vi kan nog inte lira tillsammans. Men det kanske inte gör nåt.
De som bor över/bor nära kan ju gå tidigare. Så kör vi ett Gamebook-bet.
finns ju 3 tider från 11:25
Puttaren, ring o snacka med dom. Boka upp platser. Kanske dom känner nåra och kan flytta. Borde va hur lugnt som helst o spela senare med. Det tar max 30 minuter till färjeterminalen. 24 man är 6 tider ju. Tveksamt att alla vill men då kan vi köra trebollar. Sölvesborg är ju en lätt bana att gå och alltid nära till klubbhuset i princip så går ju i värsta fall hoppa av sista hålen. Jag kan gå sist, det är lugnt.
Ps. Jag har sjukt mycket jobb närmsta veckorna så vill inte ta på mig mer än nödvändigt Ds.
Hogan och jag är inbokade på 10:42 tiden! Vi tänkte åka ner på tisdagen och bo en natt i en stuga vid banan om nån fler tänkte göra detsamma.
Vad va det för för fel på 11 - 11.42 6 bollar i rad? Som sagt Puttaren, ta tag i det.
Yes. Men Putt bokade 10:42. Jag har bokat 11:08 med Ballesteros
Jag hänger på någon tid. Har bara 2.5 timmar dit så jag kan en tidig tid.
vaa en dif i bollen hmm