Discovery +HBO

21 maj slås streamingtjänsterna ihop.
Jag betalar 179:- i månaden o tittar endast på PGA.

Det lär ju inte bli billigare. Dock inga priser klara.

1 gillning

Har HBO max via mitt telia abonnemang, inte ett knyst från dem än så länge, vad som händer.

Streamingtjänster kommer och går. Cmore försvann bara för nån månad sen. Nu Discovery+.

Den infon brukar komma sent är min erfarenhet,var samma när CMore blev tv4-play

Nu ingår pga i discoverys minsta sportpaket, vilket gör det ok i pris. Dock är jag helt ointresserad av övrigt utbud.

Det visar sig väl hur kanalutbudet kommer att se ut, jag har i princip bara varit intresserad av majors de senaste åren men nu när vi har en lirare i världstoppen har intresset ökat något för att titta på golf. Tittade exempelvis en hel del på Players första gången detta år sedan Stenson vann (2009).

Info ang HBO som blir Max.
Man behåller sitt 50 % pris från HBOmax men beloppet höjs med 15:- pga orsaker.
Sport verkar kosta ytterligare 260:- per månad. Det kan det kanske vara värt beroende av vad som ingår…

Ja så kan man ju formulera det. Ditt pris behålls och höjs pga orsaker :wink:

Får se när jag får info från discovery

Sport för 260:- är inte värt det för mig som endast tittar på golf som enda sport på Discovery. Blir nog till att söka andra sätt att se det även om jag behåller Max (4K) för 169:-

Agree . Betalar 179 för discovery idag. Kollar bara PGA .
Tolkar det som det blir 260+129 sen

Eller 260+169:- då jag vill ha serier och filmer i 4K. Så om det inte dyker upp ett alternativ med bara golfen blir det till att hitta andra strömmar.

I dag: 49+179=228
I morgon: 62+260=322

Dvs 1200 mer per år. Det finns viss risk för “Säg upp prenumerationen”. Vi får se…

210 mer i månaden är ej aktuellt. Då blir det ingen PGA golf på min tv framöver.

Jag kanske svär i kyrkan hör men är inte iptv modell fusk ett alt.?
Halva jobbet kör något för en hundring i månaden och de kan titta på det mesta.

Egon

Det är olagligt, så vidare diskussion avböjs.

Enligt discoverys hemsida skall det fortfarande vara en fristående streamingtjänst. Så jag bör behålla mitt pris

https://support.discoveryplus.com/se-sv/Answer/Detail/000004479