Nästan som att farten ska vara i klubbhuvudet och inte i en massa ryck och slitande i greppet. @Orlimar - har du slagit några sköna slag?
Jag sympatiserar mest med första delen av videon.
Kom på en liten clinic om du har lust. Har pro secco i kylen och du kan puffa cigarr medan du svingar.

Nästan som att farten ska vara i klubbhuvudet och inte i en massa ryck och slitande i greppet. @Orlimar - har du slagit några sköna slag?
Har fått mycket mer fart, och bättre bollträff! Ska bara skruva upp den än mer…

Kom på en liten clinic om du har lust. Har pro secco i kylen och du kan puffa cigarr medan du svingar.
Måste vi spela golf?

Puttaren:
Måste vi spela golf?
Självklart inte. Jag visar min teori för ”gubbfart” och du väljer själv om det är något för dig.

Puttaren:
Har fått mycket mer fart, och bättre bollträff! Ska bara skruva upp den än mer…
Jag har själv försökt dra på ännu mer. Slår emellanåt ganska långt (290 på Skaftö i tisdags) men gått lite vilse och slår ibland grova duffar och toppar när jag inte vågar lita på releasen utan försöker ”hjälpa till” med överkroppen.
Kolla in det här.
“Surbrädan” är det inte så att den tvingar en att jobba med fot/knä/höft/balans. För en snowboardare bör det vara enkelt…
Lite mer fart, lite mer kontroll, 85 slag och 42 pinnar… Helt klart ett fall framåt!

Lite mer fart, lite mer kontroll, 85 slag och 42 pinnar… Helt klart ett fall framåt!
Härligt!