Jag hade läst det men hjärnan kopplade inte.
Nu provade jag att scrollklicka och då öppnades länken i ny flik… Jag blev dock inte automatisk flyttad till samma flik själv utan blir kvar i denna om jag inte aktivt väljer att klicka på den nya fliken.
Och bara för att testa försöker jag göra en dubbelcitering.
Lite annat system med just många citeringar efter varandra redan längst upp i svaret för att sedan bara avsluta citat längre ned i sin egen text men det bör gå att lära sig dom få gånger man vill lägga in citat manuellt.
En liten anmärkning… När jag reggade mig märkte jag att mitt lösenord jag haft på ett annat golfforum numera ansågs för kort. Så länge man håller sig hemma och skriver på sina ordinarie enheter utgör det inget större problem då jag antingen är inloggad eller har lösenordet sparat på datorn.
Det gör dock att dom få gånger under året som jag behöver logga in av någon anledning så har risken ökat markant att jag faktiskt glömt mitt lösenord och inte kommer in.
Är det bara jag som tycker att en sida som denna inte har samma behov av ett starkt lösenord som t.ex min mail eller sidor som hanterar olika bankkort och liknande.
Jag minns första gången man skulle ändra mitt lösenord för att kunna logga in via golf_id för att boka rundor och ändra hcp och systemet vägrade gå med på att jag ville ha “0” som lösenord.
Har ni testat denna ruta under inställningar på er profil för att se om det beter sig annorlunda gällande länkar?
Den är inte ikryssad default men för mig funkade det ändå med firefox, finns motsvarande inställning i webläsaren ofta.