Såg reklam från detta företag, har inte tidigare hört talas om dom, är det gamla Golfeen som återuppstått?
Väldigt B hemsida med stavfel och lite allt möjligt märkligt. Sist men inte minst reagerade jag på detta, när jag gick in på en godtycklig resa:
“-Ej inkl. transfer
-Ej inkl. golfbag och incheckad bagage”
Vem sjutton säljer en golfresa där varken transfer, golfbag eller medtag av bagage ingår i priset? Så det ska man betala extra för? Bluffmakarfasoner och nästintill provocerande; jag fortsätter hålla mig till Golf Plaisir.
Det ger lite känsla av att “paradis” ska kunna förväxlas med “Plaisir”.
Eller är jag konspiratorisk?
Golfeen hade också resorna utan bagage, golfbag eller transfer, så om man kollade så tillkom alltid minst 1000 kr på priset, och hemsidan är ganska lik.
Kan inte välja att stödja ett bolag som bara vill presentera en fin prislapp (gärna med typ “50% rabatt!” i rött) men där innehållet inte når fram till det man söker. Bojkotta och jobba med mer seriösa aktörer.
Gäller inte bara resebolag.
Sant, har faktiskt bara fixat mina resor helt själv hittills, med hjälp av lokala företag för greenfee t ex, har inte behov av reseledare eller lektioner på plats ändå
Kanske en tråd som kan stängas?