Pokerkväll

Next time! :lying_face:

Nån som spelar på telefon? Funkar det ok. Har ingen dator o sitter med en IPhone 13 mini.
Spelade mycket poker ”förr”

Det funkar kanon, skaffa discord om du vill så man kan sitta å snacka lite medans man tar en pilsner till turren.
Vi har en EG server.

Enda kluriga var å hitta “klubben” i PS appen, man får gå på home games sedan klubben eller nåt liknande. Å ansöka.

1 gillning

Får se hur det går. Problem med Pokerstars mot BankID. Kan inte verifiera mig

Löste sig. Fick givetvis välja att logga in från annan enhet för att det skulle funka. Ska försöka provspela nån sit’n’go för att se om jag behöver förstoringsglas imorgon

1 gillning

Anmäld. Hoppas på att fler ansluter sig under dagen. :clubs:

1 gillning

Någon mer borde det bli under kvällen men jag räknar inte med mer än 4-6 pers. Det är en testomgång på flera sätt.

Men ni är välkomna, bara att signa upp. Jag kanske inte godkänner er ansökan i klubben förrens runt 19-tiden så stressa inte om ni inte blivit accepterade än.

2 gillningar

Jag är som sagt med, var lite plottrigt med liten skärm men det funkar nog. Annars skyller jag på feltryck

3 gillningar

Kommer också skylla din vinst på feltryck.

1 gillning

om @JG76 hoppar in i spelet med så är vi iaf 5 pers. bra bra… skön testomgång =)

Snart dags å ta en öl så man kan bluffa Albert med 8-2 off.

1 gillning

Anmäld nu. Var visst tvungen att aktivera euro först.
Spelet startar automatiskt sen eller?

1 gillning

Så brukar det vara om du anmält dig. Du blir tilldelat bordet när turneringen börjar.

Alright. Ska försöka att inte skämma ut mig

jag och Ballesteros sitter på eg discord.

Finns väl en chat i klienten. Eller tänkte ni voica?

Blir nog too much med discord också för mig. Koncentrerar mig på pokern idag

ye, snacka hellre än skriva.
Blindsnivån är lite långsam. EDIT: var ändå rätt aggressiv ökning så det är OK!!

en sak å ta med oss so far :smiley:

försöker få ner klienten på pcn så jag slipper sitta i luren :smiley:

image

går inte fort inte. 20 min and counting.

Bra du ökar vinsten lite albert :smiley:

Jag hjälper snart till.
Fick inte köpa in mig, kanske inte hade saldo men fick inte lägga in nytt saldo för rebuy heller…
Får se till å ha 20 euro nästa v.

1 gillning