Pokerkväll

Tjena! Jag tänkte vi skulle testa att spela lite poker golfare emellan med test nu på fredag 21.00.

Ni som är lite bekanta på forumet får skicka mig eller @stenman ett PM så svarar jag med länk till sidan innan fredag. Gör gärna detta i god tid, ni behöver inte signa upp till turneringen förrens fredag ändå om ni inte är säkra på om ni kan. Men svara gärna i tråden om ni är intresserade så vi vet lite hur många vi blir.

Det kostar 11euro att vara med och 10euro går till potten (sajten tar 10%)

Sajten ni reggar konto på är pokerstars.se och det kan ni göra i förhand. Använd gärna något nickliknande på forumet eller visa ert riktiga namn i klubben (syns inte på resten av deras sida). Kör ni Linux så pm:a mig så skickar jag installation som funkar med Wine.

Vi spelar no limit Texas hold’em och det finns spel för låtsaspengar på sajten om man vill träna.

Funderar på att tillåta en buyin efter att spelet startat så det kan hålla på lite längre. Är ni bara med i turneringen utan buyin kommer det kosta 11eura att vara med, inte en krona mer. En buyin om ni spelar bort er för fort kostar alltså 11euro till isåfall men är valbart.

(pc, Mac, mobil)

1 gillning

Vilken tid tänkte du?

För min egen del funkar inget före 21 typ. :grinning:

1 gillning

Intresserad :sunglasses:

Blir det i Vårby Gård är jag på…

3 gillningar

Tänkte kl 19 men 21 funkar lika bra. Med så få bord vi har så tar det inte allt för lång tid tror jag.

Man kanske tycker det är askul å kör fler turneringar :slight_smile:

1 gillning

Hade varit skoj men just på fredag tror jag inte att jag kan :frowning:

Kanske köra på torsdag istället? Då kanske fler kan vara med.

Vi säger så här istället, vilka dagar/tider hade varit bäst? Är det mån-tor 21.00 som passar bäst? Man vill väl lägga sig i tid eller? På fredag hade jag tänkt köra en testomgång så man ser hur lång tid det tar osv men jag kan flytta på det. Det är inte meningen det skall bli en engångsföreteelse heller.

Torsdag kl 19? Vill ha snabba svar nu.

Beror lite på hur lång tid det tar. Man kan ju inte spela halva natten på en veckodag. För min del den här veckan så funkar både torsdag och fredag.

Tyvärr på resande fot men vi syns på söndag

1 gillning

Då blir det på fredag kl 21, det enda man kan vara säker på när man skall planera nåt är att ingen kan. Skapa konto så skickar jag över en inbjudan till -klubben- till alla som skiver i tråden. Om ni sen inte kan vara med på den aktuella turneringen så kommer det åtminstonde flera framöver.

1 gillning

Jag är intresserad på fredag

1 gillning

Mycket intressant!

1 gillning

Grymt initiativ. Kan inte på just fredag men hade varit kul en annan gång! Hur länge kan ett spel tänkas pågå på ett ungefär?

Vi vet mer efter fredag? :slight_smile:

1 gillning

Anmäld und redo.
Blir att prova mobilappen till turren så man bara halvsabbar fredagsmyset. :upside_down_face:

1 gillning

Jag är inte med imorgon, jag har bord bokat på Röntgen för kontroll innan möjlig återläggning… :mask:

2 gillningar