Tänk om Tiger kunde birdieputta som om det vore en par-save.
Förövrigt på temat med tampong. Minns jag gav polaren en svensk damtidning en gång när han lade upp sig
Vafan Tiger, tampongen är din!
Varfför låter Keith Mitchel som nån man sett i en tv-serie? Arrested Developments George Michael Michael eller nåt.
Tycker Tigers sura avslutning summerade hans dag ganska väl. Slagen finns där nånstans, men det är lite för många små misstag här och där. Imponerande att lyckas hänga med både Thomas och McIlroy från tee. Och det var några inspel där han verkligen jagade stång. Men det gäller att få bollen i hål med puttern sen också. Man kan inte bara vara het med puttern när det gäller att rädda par/bogey…
Yes. Han kan nog bli farlig på Augusta om kroppen håller.
När Tiger Woods inte klarar cut:en på PGA-touren blir allt plötsligt så tråkigt. Alla de andra spelarna känns som gråa muspekare, och inget känns riktigt lika spännande längre.
Det är som om det mest intressanta i sändningarna är reklamen och leaderboards, och allt annat känns bara som en blek kopia av vad det skulle kunna vara.
För mig personligen påverkar detta på ett djupt känslomässigt plan. Jag har alltid sett upp till Tiger Woods som en av de främsta spelarna inom golfen, och hans misslyckanden känns som mina egna. När han inte lyckas ta sig vidare till helgen känns allt som en enda stor besvikelse.
Det känns som om livet blir grått och trist när Tiger inte lyckas prestera på toppnivå. Det är som om något saknas, som om allt som jag tidigare haft så mycket glädje av nu plötsligt är meningslöst.
Så när Tiger inte klarar cut:en på PGA-touren känns det som om något viktigt har gått förlorat. Det är som om livet har blivit mindre, mindre spännande och mindre intressant. Och det är en känsla som är svår att skaka av sig, som en tung filt som ligger över en och gör allt grått och trist.
Snart kan du låta ChatGPT sköta allt ditt forumskrivande.
Fast, han klarade cutten?
För många golfentusiaster och fans av Tiger Woods är det en stor lättnad att höra att han klarat CUT:en, eftersom det betyder att han kommer att fortsätta spela i turneringen. Det kan också väcka en känsla av glädje och förväntan inför fortsättningen av tävlingen. För vissa personer kan det också ge en känsla av stolthet eller beundran för Woods, särskilt om de har följt hans karriär under en längre tid och känner en personlig koppling till honom. Sammantaget kan det vara en mycket positiv och spännande upplevelse att höra att Tiger Woods har klarat CUT:en trots en tuff inledning på tävlingen.
Dina inlägg har blivit mycket bättre.
Vad är grejen med att Homa biter av sig handsken jämt? Tänker att jag kanske missat att det bidrar till minst påverkan på handske eller något.
Skär ut GOAT och använd som eget template så har du dina fb statusar klara inför säsongen.
Hur får man engelska kommentatorer på huvudsändningen? På discovery plus. Somnar utan ljud.
Du väljer streamen som heter “Main feed”
Är samma som huvudsändningen men med engelska kommentatorer.
Jag valde den i appen men då fick jag featured groups. Försökte flera gånger både på Appletv och via dator. Var samma igår. Då hoppade allt runt hej vilt. Försökte få hjälp av kundtjänst med dom orkade inte svara så nu är det uppsagt
Fin avslutning av Rahm, känns som han är numero uno nu, mer än bara just den här veckan på OWGR. Rory och Scheffler får ursäkta. Svårt sen att veta vem jag skulle hålla på om det skulle bli en showdown Rahm/Rory på Augusta. Båda är jäkligt bra ambassadörer för golf, både på och av banan. Intervjuer med Rahm är en fröjd att höra. Och att han hade en engelska som Manuel i Faulty då han började college gör inte saken sämre…