Hoppsan! Norlanders -4 är delad sjätteplats just nu.
Nja, hur menar du?
Kl 19 bryter dom med nån trudelutt och visar en studio m.m. samtidigt som texten “Featured Group” längst ner till vänster ändras till “Featured Holes”.
Då är det bara att hoppa ur och leta bland övriga streamar vilken Featured Groups hamnade i.
Oftast i streamen Kombinerad feed.
Fast blir minst bogey på 18 efter lite snedslag
Att Cantlay slog utslaget ner bland kaktusarna var bara bonus
Chat GePeTe
Great question—this usually happens because of broadcast rights and TV scheduling.
Here’s the deal:
• Before 1 PM ET, early coverage of a PGA Tour event is typically streamed on digital platforms (like ESPN+, PGA Tour Live, or Peacock), which focus on featured groups and holes.
• At 1 PM ET, TV networks like Golf Channel or CBS/NBC take over the primary coverage. When that switch happens, the streams either:
• stop entirely (if digital-only coverage ends),
• change content (e.g., different featured groups),
• or shift platforms (from ESPN+ to the network’s streaming service or linear TV).
The 1 PM switch is often the moment when national TV coverage officially begins, and they need to coordinate broadcast rights and ad schedules accordingly.
Meh..
Finalen mellan Madde och Coughlin har redan börjat - men börjar sändas först vid midnatt
Vad är detta för idioti?
Tänk om man skulle börja sända finalen i Hockey-VM först när andra perioden börjar?
Sagström ett upp efter två spelade.
Gick ju bra. Sista hålet. Fortsätter traditionen med bra svenskt matchspel.
Jo, men jag vill åt den kombinerade streamen men med amerikanska kommentatorer, inte de svenska
Det är väl bara att byta kommentatorsspråk för streamen ?
Finns svenska, engelska och ambient.
Jag kör alltid ambient för att slippa kommentatorstjafset.
Jag har bara svenska efter 19 på min Discovery😭
Måste vara huvudsändningen du fått in - för det är den enda som har svenska kommentatorer. Alla andra är på engelska och ambient.
Efter kl 19 så har jag insett att namnet på feederna oftast inte stämmer med vad dom egentligen sänder - förutom den som heter “Huvudsändning”. Det borde Viaplay kunna rätta till tycker jag.
Jag får bläddra runt nästa gång
Undrar hur länge Widing ska orka hålla på att spela ?
Klara cutten bara en gång på 8 tävlingar blir man inte rik på och det känns inte som han ens är nära att göra det.
Lite drygt $11.000 inspelade bara och det lär ju långt ifrån täcka utgifterna för resor, uppehälle m.m…
Jag såg någon beräkning av kostnader för ett år av en tourspelare, kan vara så att han spelade fler tävlingar än Widin men det handlade om >$90000 per år i omkostnader
Räcker det ? Hittade detta:
In September 2023, PGA Tour player Ben Griffin jumped on TikTok to reveal his weekly spend… and it was not what I expected. The World No.91 explained that he budgeted around $500-$1500 for flights, $1200-$1500 for hotels, $500 for food, a whopping $2000 (plus % of earnings) for his caddie, and another $500 for other expenses like fuel and tips.
från How Much Does It Cost To Be A PGA Tour Pro? | Golf Monthly
Minns jag fel, eller ger inte PGA nån slags grundplåt till de som får kortet?
Antar att det är detta du menar ?
Hmm ja det där kanske inte gäller längre. Det var nog så länge sen jag hörde det.
Tur man kan snabbspola när man kollar i efterhand. Annars hade nog Harman varit kvar på 17e fortfarande. Men funkade ju för att tilta Novak