MAJOR: Masters 2023 (6-9 april)

Jag blir så evigt trött på kotletten som skall förklara hur man spelar.golf. fokusera på tävlingen för helvete eller håll käft. När han förklarade hur han skulle.tänka om han hade 220m kvar på 13e stängde jag av sändningen. Nu blir det featured groups tills söndag. Synd, hade velat se huvudsäkringen men går ju inte ens välja ambient sounds.

2 gillningar

Coupes -1 efter första ronden.

2 gillningar

… precis som vanligt. Han orkar.36 hål

Skönt att man aldrig slagit på huvudsändningen låter det som. Slängde på Featured groups och har inte tänkt tanken att byta :slight_smile:

1 gillning

Vi får hoppas på att söndagen regnar bort så han får vila upp sig. Vore coolt med en ny kavaj till Fred.

1 gillning

HAHA. Satte på huvudsändningen för att kolla. Möts av studio med Jonas Karlsson(?!) och “politiskt ämne”. Mitt under pågående tävling. Fick bli featured groups igen. Söndagen får väl bli med reklam på Eurosport.

2 gillningar

Rahms skor ser sköna ut.
Sugen på att prova ett par.

Du har sådär 11 steg kvar innan du får ha vita skor :wink:

1 gillning

Äh, bara töntar som bryr sig om sådant :slight_smile:
Kommer i vita skor, byxor med muff i benen och hoodie i år.
Ghettogolfer.

2 gillningar

Det är riktigt trevligt med en sändning som inte “förstörs” av reklam.

Jo, Featured groups är nice. Men synd man inte får se DJ, Smith osv.

De spelar inte nog bra för att hamna i rutan. Cam Smith på 16 visades iofs men är man bara -1 får man färre minuter i rutan

Tiger woods har legat över par men varit i sändningen hela tiden…

Edit: Du vet att Featured Groups inte “ändrar på sig” pga resultat, va?

Den jmf haltar en aning. Bokstavligen och bildlikt.
Koepka visas en hel del. Han är -4.

Nej han är inte med i Featured groups :slight_smile:

Som man väljer får man se.

Jag ogillar avbrott för att prata politik blandat med stureplan brats och dementa gubbar. Det stämmer!

Som sagt, på söndag får det bli Eurosport med just reklam.

Kul att Rors kommenterar sin egen runda LIVE.
Ge alla spelare en airpod så kan de få prata mellan slagen.

Får hoppas att Alex får igång lite spel idag, skulle vara lite skämmigt om han kom sist av de som fullföljer.
I så fall blir han tredje svensk som kommer sist.

Men risken är nog liten, Lyle hade en för honom bra dag igår, idag kan det nog bli en 90-runda för honom.

Vad kommer cutten att ligga på ?

+1 efter gårdagen.
Sämre väder idag, +3 eller möjligen +4 ?