Skall rory och tiger bestämma vilka som är bäst?
Vem säger det?
Vilka andra?
Jag skiter i var pengarna kommer ifrån, jag vill se gammal mossig hederlig loud med alla de bästa spelarna mot varandra. Gillat 72 hål med cut mer än 54 utan och shotgun lät bra men kom inte ut bra för mej de tävlingar jag kollade. Och garv, dunkadunka. Bärs och champagnesprut… Hoppas de kommer fram till nån modell där alla de bästa spelar upphöjda tävlingarna.
Vad man möjligtvis skulle kunna hoppas på är att Rahm får in lite själ i LIV golfen. Har svårt se honom bara gå och garva eller se likgiltig ut. Fast han kanske smälter in. Han har sagt en massa nu att det inte kommer att förändra honom, men…
Det är synd att han försvinner från PGA eftersom han tillhör yppersta eliten, men om han har så mycket själ att jag kommer att sakna honom av den anledningen… Nja.
Otroligt duktig men utstrålning…
Det jag sett med honom där han gav av sig själv var när han satt och kommenterade golf i direktsändning med “puman” under någon PGA-tävling. Har satt i intervju med henne när hon bad honom kommentera spelet som försiggick på banan. Skulle de $600 ta slut har han definitivt en framtid som golfkommentator.
Utstråningsmässigt skulle jag bli mera besviken om t.ex. Hovland eller Spieth gick över.
Mem men, nu skall ju pif och pga vara nåt slags polare, det kanske kommer ut nåt vettigt av det hela även för oss mossiga som gillar vårt loud då golfslag blir bra och då någon vinner.
Rahm blir kapten i ett nytt lag. Alltså behövs det fler spelare till LIV. Spekulationerna kan börja.
Han som inte blev uttagen till europeiska laget i Ryder Cup?
Jason Day?
Det blev precis att steg lättare för Åberg att bli bäst i världen.
Meronk uppges klar för LIV
Men det gynnar inte Nordlander va? Han ligger just nu på 126:e plats sedan Rahm gick.
(tror jag)
Too late. Säsongen har ju börjat.
Åh, jag trodde de flyttades upp när någon “försvann”
Ja, ja… Jag hoppas att världens oturligaste golfare inte flyttar över.
Om du menar mig så går jag över om de pröjsar. Jag kan vara en sån där måttstock så att tittarna kan se hur svår banan egentligen är.
Tänkte mera på en engelsman, men ok. Du kan nog funka med
Förståligt!
Egon
Verkar som att ryktena om att Hatton går till LIV stämmer.
Nytt lag, Whiners : Rahm, Hatton, Poulter, Garcia