Jajaja
Jag sa samma till deras support och fick svar efter 30 min. Mest förvånad att de svarade överhuvudtaget.
Sänkte kvalitén till 720p, nån variant. Blev bättre. Tror jag. Men man vill ju köra högsta upplösning.
Edit: idag funkar det bättre.
Underbart när Feherty berättar en historia från Madrid open -92 där hans caddie hade yardageboken från Barcelona första 9 hålen utan att han kom på det och … han vann tävlingen =D
Borde väl vara 12, och sammanfalla med lagkaptenerna av någon anledning …
Jävligt kasst att man inte kan seeka i livesändning
Underhållande att se Uihlein blåsa iväg allt han hade… inte roligt, men underhållande.
Kunde satsat pengar på att det var Howell som skulle nerva till det.
Majesticks näst sist
Jag tycker att LIV lagtävling är mer eller mindre meningslös, utom för prispengar till lag/spelare.
Vadå, det är väl skitspännande att följa Team Grizzlybears mot Team Fireshots?
Du har väl gått in på liv.com och kollat vilket lag som passar dig?
Låg på hotellrummet och kollade på golfen igår.
Skrattade gott år kommentatorerna.
Hustruns kommentar: Åh, är du vaken, jag trodde du sov till golfen.
På plattan fungerade appen ypperligt
Jag håller med men hoppas liksom det skall bli bättre. Att man skall känna mer för nåt lag så småningom eller att dom gör några roligare tävlingar (foursome, scramble VAD SOM HELST) att följa som liksom tar lagformatet dit man vill ha det.
Sen tycker jag det är skitkul att en “sopa” som Perez drog in stora pengar förra året på att hamna i rätt lag. Vet inte varför men han är ändå värd det på nåt vis.
Det finns några rekvisit för att lagtävling skall bli intressant.
- Lagen behöver tävla (mer) som lag. Inte som individuella prestationer som sedan summeras.
- Man behöver kunna relatera till laget eller lagen. Det får man mer av om de tävlar som lag.
Har man det där så kan man få till hyggligt vettiga lagtävlingar men tyvärr går det ju på tvären jmf det individuella tävlandet.