Om ni tänker göra en “Allsvenskan” så rekommenderar jag en separat tråd
Det gled iväg mot en “Allsvenskan” så det blev en egen tråd.
Yay! Bryson
Tänker man på tidigare generationers visdom.
Är jag inte impad av kollegornas parkering. Lust att skrika rättning höger, men det hjälper föga förstås.
Exemplariskt!
Det enda problemet är väl att du inte är först på plats, som du brukar vara.
Egon
Att komma sist och inte ha en plats, det skulle nog skava lite
Det är tydligen det det gör.
Det där med att kunna ”gå en mil i någon annans skor” är inte alla förunnat.
Egon
minns jag att Zeb Macahans valspråk var: “Never quit, never lie, never apologize”.
Det är ett bra valspråk!
Visste väl du va en trunpsupporter innerst inne.
Jag är Zeb Macahan-supporter. Jag avstår politik på forumet.
Va fan. Jag ska ju jobba. Nu fick jag googla på Zebulon.
Hittade en del roliga saker om James Arness som spelar honom.
- Hans farfar emigrerade från Norge och hette Aursnes.
- Hans bror var Peter Graves från bl a Mission Impossible.
- Han var 201 cm lång.
- Han haltade på grund av en svår skada från slaget vid Anzio under andra världskriget.
- Krigshjälte med Purple Heart, Bronze Star, American Campaign Medal osv osv.
Ja, man kan nog ha sämre förebilder än Zeb och James.
Finns nog inget bland ungdomar i dagens skibididiversifierade medialandskap som kommer i närheten av hype som Macahan hade då. Den signaturmelodin…
Funderar jag på om jag ska äta det där. Slutade med godis i början på 2024 och har inte ens varit nära att äta godis, men nu köpte jag lite och tittade på det innan jag lade in det i skafferiet. Ger det en dag till iaf.
Då har du bättre karaktär än vad jag har, “finns det så ska det ätas” är min devis.
Har äntligen ätit upp alla onyttigheter efter helgerna så att jag kan koppla av igen.
Min enda räddning är att aldrig ha något hemma då jag är för lat för att åka och handla när jag blir sugen på något.
Ska inte jinxa för mycket men om 3v. kan du troligen få ett tips du inte kan motstå.
Egon
Intressant. I mitten av februari? Vad kan det vara tro.
Det finns alltid bröd i skafferiet och messmör, marmelad och goda ostar i kylen…
… råkade jag slå på reprisen av på spåret. Den stackars brodern i Kucukaslan’s får ta en j-a massa skit från sin narcissist till syster. Herregud vilken bitch.
Vad är det för fel på Luuk?
Hur i h-e kan man ta in så dåliga band/artister i produktionen. Tralala lilla molntuss… fine, men varför… VARFÖR, leker man Zorro på bästa sändningstid??
Sen slaktar Amanda Jensen Pulp. Det är tom. falskt i slutet då hon inte når upp i rätt tonart.
Egon