Idag

750 på Edenhof, saftigt

Har begränsad erfarenhet av fin-banor men jag spelar Edenhof lika gärna som Söderby. Fattar faktiskt inte vad som är så dåligt med Edenhof. Tycker skicket är ungefär lika. Layouten?

Såg nån kommentar på internet där någon tyckte att skicket förbättrats mycket på senare år.

Perfekt mängd lök.

1 gillning

Vadå, så det är något negativt? Tycker dessa gubbar låter helkul att spela med :smile:

Ingen golf i regnet men pizza med hela familjen är en bra grej istället.

Att du känner att du behöver skydda din son är naturligt. Kanske inte läge att vara överbeskyddande och samtidigt välja golf som sport.
Sannolikheten att ”behöva” spela med andra är ju större än i t.ex bowling eller padel. Där kan man ju boka sin egen bana.

Egon

1 gillning

Dessutom är alla som spelar bowling särskilt trevliga och väluppfostrade!

Så långt tänkte jag nog inte. Är mest att jag avskyr självutnämnda karlakarlar. Tomma tunnor…

2 gillningar

Förstå mig rätt.
Jag vet att det finns många vuxna som gärna vill rätta nybörjare (ofta juniorer). Vissa är bara hjälpsamma men en del är rent ut sagt lite för fulla av sig själva.

Egon

varsågod

1 gillning

… råkade jag halka in i ett flöde, brukar hålla mig ifrån dem. I dessa flöden föreslås ju grupper osv och jag brukar ignorera. Men måste erkänna att jag blev imponerad av den här, som den totalt konstobegripande jag är:

1 gillning

Såg jag den reelen. Och jag som brukar höra gnäll om att jag är för bra för mitt handicap.

#goals

Hcp 15-0 handlar ju så mycket om närspel att folks fascination för nya klubbor framstår som närmast löjlig.

Dvs hans fina utslag betyder inte ett skit utan att se resten. Kan ta exemplet Lindros vs Hogan senaste Eagle cup. Visste det skulle bli en bra match även om Lindros slår en j7 lika långt som hogan sin drive.

Jag har fått in en tjej som tecknar med blyerts i olika former, otroliga bilder, och det är tur att det finns teknik för att speeda på det.

undrar idag om detta forum mer blir ett bil åsikt forum ?:rofl:

2 gillningar

Tillbringar jag (som vanligt) för mycket tid på Facebook och Instagram med deadscrolling och roliga videos. Den här videon är lite fartfylld och man kan fundera på om det behövdes ett underklädesbyte i ett av klippen - gissa vilket):

Är man iallafall tillbaka vid skrivbordet efter 3 dagars feberfrossa. Va längesen man såg så många timmar TV-golf en helg.

inte så munter prognos om man är i Florida

Mina vänner har byggt barrikader i form av sandsäckar, parkerat finbilen på fjärde våningen i ett p-hus och satt plywood över alla fönster innan de sökt skydd på västkusten.

Polare i Cape Coral stängde lgh (våning två) och drog till östkusten, alldeles nyss.

Orkanvarning och högvattenvarning för gulfkusten söder om Fla panhandle.