Det kan jag inte riktigt svara på då jag bara har kört R-däck på bana, skulle tippa på 1-2 sekunder beroende på vilket gatdäck man kör med. Continental SportContact 7 är riktigt snabba idag men pallar inte med värmen lika länge som R-däck. Slicks brukar man säga är ca 2 sekunder snabbare än R-däck.
Inga problem med det. Var och en får ha sin stil.
Det som däremot förundrar mig lite är hur svårt vissa har att ”växa upp” och kanske förnya sig lite.
Jag går ju inte omkring med mina rosa och mintgröna sneakers (en av varje på fötterna) och min skinnrock. Eller lite tidigare med min jeansväst där det stod KISS på ryggen (skriver med silverglittrig penna) och trätofflor till det.
Samma sak med de tights jag hade på gymmet dvs. ”(prins)korvsbyxor” modell sprinter. Visst hade jag grymma lår då, men ändå… och linnet som Max täckte 1/3-del av överkroppen. Lite Lena PH över det.
Nä. Inte tiden eller intresset att gå bakom hackare heller.
Mest udda var den ensamspelare med caddie (men utan sedvanlig talang för såna som har caddie) som helt sonika gick rakt förbi oss på femman när vi spelade in mot green, peggade upp på sexan och började spela (långsamt) framför oss.
Ett farligt ställe det där Matsmart.
Frugan brukar beställa “några saker” därifrån. Då brukar det komma en låda som knappt går att rubba…
Fast de brukar ha bra pasta och pastasås