Mmm.
Sluta gnäll och njut över att bästa golfperioden är här!
Vacker sångröst där
19 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Fotbollskläder
Sorgligt men sant.
Tandläkaren… Nåt av det värsta jag vet.
Billigt nöje … NOT!
Jag brukade tycka det, men efter 40ggr på runt 5 år började det bli gemytligt faktiskt. Och jävlar vad skönt då de dragit ut tand eller rotfyllt. Värre än tandläkare är tandvärk.
Högtryckstvätt i match mot soptunnor. Det har växt mycket protein i komposttunnan.
Så mycket så att det behövdes kemisk krigföring för några dagar sedan.
Den skall få sig en liten skvätt kalk om några dagar, för att förekomma en repris.
MR på ryggen idag. Diskbråck mellan L5 och S1. Operation eller avvakta är frågan.
Samma disk som bråkat för mig, välkommen i klubben igen vill vara med i…
Vad för typ av diskbråck?
En liten ”flik” som trycker på nerven.
Har jag haft mitt längsta golfuppehåll sedan … ja, fn vet. I vintras nån gång. Två hela dagar. Och ingen golf imorgon heller. The horror!
De senaste åren har ett nytt problem dykt upp när jag är hos tandis. Stolarna är fullständigt oergonomiska för någon som har axelproblem. Om jag har en dålig axel-dag är jag tvungen att ha en längre stretchingpaus var 10:e minut. Personalen brukar försöka bygga upp någon form av stöd för att lindra smärtan men det hjälper inte mycket.
Tycker inte jag har så ont i min rygg längre men på en tandläkarstol nyper det till på alla möjliga sätt. Så din insikt stämmer. Tandläkare, 1 av 5 stjärnor.
Ni får peta i er en Xanax innan ni traskar in till tandläkaren.
Så nöjd:)
Att börja jobba ångesten knackade på dörren…
Igår madamen påpekar att jag faktiskt har semester även nästa vecka…
Passerade nyss gränsen till Norge.