Igår. Tydligen 82 km/h på 60-sträcka. Slarvigt. Kommer kosta en femhundring eller mer.
Du får sluta köra SAAB när polisen ser
Jag tycker det var dåligt planerat att inte ha 444 km kvar till tankning.
I SA?
Isf kan du strunta i det om du inte skall återvända.
Hyrbil. Antar automatisk fotostolpe. Antar böter går till hyrfirman. Sedan tar de beloppet av mig. Och jag vill ju i alla fall ha möjlighet åka hit igen.
I eu tar bilfirman en avgift för besväret med myndigheten från ditt kortnummer du hyrde bilen med men böterna skickas direkt från myndigheten till dig.
Dom böterna blir då troligtvis inget besvär innan du åker dit igen.
Så funkar det iaf. i UK Frankrike Schweiz Italien Ungern Spanien o Litauen
Åh, en sån där avgasbil
Jag undviker elbilar så långt det är möjligt.
Stolparna är lömska längs med garden route! Som jag minns det var kamerorna kamouflerade och ingen heads up innan
Så är det igång. Efter ha haft “träningsläger” med ena kören i 5 timmar, var det ett snabbt stopp hemma för lite käk. Uppsjungning och sound check pågår med andra kören inför kvällens framträdande. Sundström och Fjodor checkar nu.
Viaplay sport.
Kostade 399:-
Nu 549:-
En höjning med 38%. Jag tror det är dags att säga upp prenumerationen
Bara golfen via tele2, låst på ett år. Får se vad nästa års pris blir.
Du får prata med chefen på jobbet och kräva 38% löneökning.
Borde det inte gå att betala Viaplay sport med friskvårdsbidraget?
Vårkänslor! Redirecting...
Idag. Fysiskt intensiv dag. Först hundvakt med sammanlagt 3 timmars promenad, delvis i besvärligt vinterföre, en väg var inte plogad. 500 meter promenad där det var 50cm snö var jobbigt. Även jycken tyckte det var jobbigt som fick hoppa fram.
Lite käk innan det var iväg till bugg-kurs.
Efter bug-kursen var det gymmet som gällde och kvällen avslutades med lite grävande på kyrkogården.
Ja gräva på norrländska kyrkogårdar så här års låter som ett styvt jobb.

Ja gräva på norrländska kyrkogårdar så här års låter som ett styvt jobb.
Är man gravplundrare så får man inte bry sig om årstiderna.
Skämt åsido, det var mer skottande än grävande. En översnöad grav behövde skottas då fotografering av gravstenen skulle göras.
Idag begärdes fastighetsbolaget Oscar Properties i konkurs efter att ha dansat finansiell lindans i flera år.