Idag fyller vi 2!

Just idag den 24:e maj fyller vi 2 år.

Grattis till oss!

12 gillningar

Påminner om att jag inte swishat på ett tag. Grattis!

Grattis då! Och tack för det jobb det innebär att hålla sajten under armarna, @AlbertS och @stefan. En tvåårs-Swish är skickad.

1 gillning

… och coleburn! (Tar backup)

1 gillning

Tackar, spännande att det redan gått två år. Känns både som igår och länge sedan vi var på Bjäre GK och riggade det sista :slight_smile:

Apråpå det, inget slaget i år?

1 gillning

Hurra! Glad att ni orkar.

Tycker sammanfattningen i discourse är väldigt talande över forumets status, inte jättestort, växer inte fort men verkar engagera de som är med;

1 gillning

Funderar på om vi vill att forumet ska växa. Dvs ska vi marknadsföra det i sociala medier etc, eller ska vi/ni nöja oss med lite mun till mun och mer ha det som ett forum för oss som känner varandra.

2 gillningar

2700 postningar, jag får nog hålla med sambon att jag hela tiden hänger på golfforumet.
Man kanske ska åka iväg och lira lite golf istället.

2 gillningar

Vi har pratat mycket om det. Jag tror att vi behöver fler medlemmar så vi inte tynar bort, men det betyder inte att vi behöver 1000 nya, utan kanske snarare 20-60 nya över ett par-tre år, bara så vi inte tynar bort.

Vi behöver inte användare för att driva reklam eller något sånt, utan bara för att diskussioner, resor och träffar inte försvinner pga brist av intresse.

Även om slaget var mycket merpo, tycker jag det är sorgligt att det inte finns engagemang nog att driva SC/Everythinggolfs roligaste tävling vidare. Så därför vill jag gärna att det tillkommer fler användare, men prio på dom som vill “vara med ibland”.

3 gillningar

Glömt, vart swishar man sitt bidrag?

1 gillning

Grattis och jättekul!! Även om jag inte är så aktiv så läser jag en hel del med mycket behållning. Jag ska försöka bli mer aktiv och även swisha “årets” bidrag.

2 gillningar

Jag tycker du skall starta en historik-tråd och dela med dig om dina kunskaper kring äldre tiders klubbor.

3 gillningar

… skulle vara intressant att “spola tillbaka” till det gamla forumet så man får en känsla för utveckeligen det ändå inneburit med denna servern/discourse.

Ja det kan jag nog tänka mig men jag har mycket närmaste par veckorna (med bla en fjällresa). Imorgon kör vi provapå med hickory på Åda så det blir att dra igång med di gamle klubborna nu. Åker jag till min stuga utanför Hudik kan jag ta med hickoryklubbor så kan vi kanske ta en runda på Ljusdal?

Absolut, är bortrest 8:e till 15:e Juni annars tar vi givetvis en runda när som helst.

Vilket nr swishar jag till?

0709-780865 om ni har råd och lust. Märk gärna betalningen.

Swishat.

1 gillning